Pieter427
Active member
me platys doen de laaste week best raar. ze zwemmen bijna niet meer rond en verstoppen zich onder de filter
Hebben ze ook gezegt, waarom?oke dankjewel. ik vindt het best gek want ik moest van de riftwachter minimaal 26 graden bereiken
Ik denk dat je het wel kun uitbereiden naar een stuk of 8.ruben01 hoeveel moet ik er bij kopen volgens jouw dan?
Tja, ik ben geen expert in platy's, maar meestal hebben dierenwinkels er geen hol verstand van.\ja omdat de platy anders zich niet thuis voelen. en ik kreeg anders geen gerantie op hun
Ik denk dat met 8 aeneus een aquariumoppervlakte van 60x30 wel erg klein is. Sowieso is 60 aan de kleine kant voor een aeneus. een corydoras panda of pygmeus past beter bij dit formaat bak.Ik denk dat je het wel kun uitbereiden naar een stuk of 8.
Hebben ze ook gezegt, waarom?
Dankjewel ruben voor je aandacht naar mijn probleem. ik ben gewoon naar een aquarium winkel gegaan en zij ik heb deze bak en toen ging ik kijken hoeveel er in konden en ze zeiden dat dit een mooi gevulde bak was. moet ik nog iets doen aan de inrichting om de vissen beter te laten voelen.
ik heb nu 3 waterplanten en gras
2 potjes en een kunstgrot om te kunnen verstoppen.
en ik ga nu afbouwen naar 23 graden in me aqaurium dacht ik
Bodemrot.😉wat gebeurd er dan als je een voedingsbodem doet?
Marktplaatshey dankjewel ik ben even nu ook aan het kijken naar 80cm of 100 cm bak want dan kan de school goed uitbreiden kwa zwemruimte. weten jullie nog een leuke aderes waar het beetje goedkoop.
Bodemrot.😉
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.