Ricardo1983
Well-known member
- Lid geworden
- 12 september 2025
- Leeftijd
- 42
Nou zag ik laatst op facebook een hele discussie onder een foto over de aansluiting van de filter.
De beste man had zijn uitstroom aan de ene kant, de instroom aan de andere kant, en werd volledig afgebrand door 2 personen.
Er was niet eens een normale discussie mogelijk met die mensen, want hun gelijk, was HET gelijk.
Ik heb vroeger ook altijd mijn filter zo aangesloten, en dat doe ik eigenlijk nog steeds.
Maar wat is nou de mening van de forum gangers?
-Beide kanten.
-1 kant.
En dan de kwestie uitstroombuizen of enkele uitgang?
Wel of geen uitstroombuis?
En dan de inrichting, stel je hebt aan 1 kant een stuk hout wat richting het oppervlak gaat (in een hoek), gebruik je die kant dan als in/uitgang, of geef je de pomp eerst de vrije ruimte, met de kans dat achter het hout de stroming dood valt?
En dan nog de kwestie, waar laat je de Co2 diff. ?
-Tegenover de in/uitgang?
-Direct onder de uitstroom (welk geval t ook is, qua setup)?
Of ga je liever voor een inline-diff?
Veel vragen, maar wel handig om sommige dingen te weten...
De beste man had zijn uitstroom aan de ene kant, de instroom aan de andere kant, en werd volledig afgebrand door 2 personen.
Er was niet eens een normale discussie mogelijk met die mensen, want hun gelijk, was HET gelijk.
Ik heb vroeger ook altijd mijn filter zo aangesloten, en dat doe ik eigenlijk nog steeds.
Maar wat is nou de mening van de forum gangers?
-Beide kanten.
-1 kant.
En dan de kwestie uitstroombuizen of enkele uitgang?
Wel of geen uitstroombuis?
En dan de inrichting, stel je hebt aan 1 kant een stuk hout wat richting het oppervlak gaat (in een hoek), gebruik je die kant dan als in/uitgang, of geef je de pomp eerst de vrije ruimte, met de kans dat achter het hout de stroming dood valt?
En dan nog de kwestie, waar laat je de Co2 diff. ?
-Tegenover de in/uitgang?
-Direct onder de uitstroom (welk geval t ook is, qua setup)?
Of ga je liever voor een inline-diff?
Veel vragen, maar wel handig om sommige dingen te weten...