B
Ballast
Guest
Hoi iedereen,
Hierbij wat foto's van mijn Dubai 80 (120 liter). Het is een 2e hands bakje die ik kado heb gekregen van mijn vriendin nadat ik vroeger zelf aquariums gehad. Ik zou graag een bak willen die mooi beplant is zoals die van Benvo. Ik richt mij liever daar op dan op een uitgebreid vissenbestand.
Vooraanzicht van de bak. Ik zou met name links achter wat meer beplanting zien, wellicht nog wat vallisnaria.
2 van de 5 japonica garnalen
2 (Aziatische en Afrikaanse?) waaierhand garnalen.
Het vissenbestand:
5 Japonica
5 volwassen vuurgarnalen en een stuk of 8 kleintjes
2 waaierhandjes (Aziatisch en Afrikaans?)
7 kegelvlekbarbelen
10 Endler guppen, die hebben we overgenomen uit het aquarium van Oma.
Het is niet gelukt om de vissen scherp op de foto te krijgen, ze zijn verrekte snel en foto's maken met een telefoon is verre van ideaal.
Hierbij wat foto's van mijn Dubai 80 (120 liter). Het is een 2e hands bakje die ik kado heb gekregen van mijn vriendin nadat ik vroeger zelf aquariums gehad. Ik zou graag een bak willen die mooi beplant is zoals die van Benvo. Ik richt mij liever daar op dan op een uitgebreid vissenbestand.
Vooraanzicht van de bak. Ik zou met name links achter wat meer beplanting zien, wellicht nog wat vallisnaria.
2 van de 5 japonica garnalen
2 (Aziatische en Afrikaanse?) waaierhand garnalen.
Het vissenbestand:
5 Japonica
5 volwassen vuurgarnalen en een stuk of 8 kleintjes
2 waaierhandjes (Aziatisch en Afrikaans?)
7 kegelvlekbarbelen
10 Endler guppen, die hebben we overgenomen uit het aquarium van Oma.
Het is niet gelukt om de vissen scherp op de foto te krijgen, ze zijn verrekte snel en foto's maken met een telefoon is verre van ideaal.