Mijn 200 l. bak ( een nieuw begin) van Giebeltje


Na geconstateerd te hebben dat de vissen toch wondjes en gescheurde vinnen opliepen heb ik vanmorgen vroeg maar een nieuwe scape gemaakt, met alleen maar Maas-keien en mopanihout. De visjes waren er meteen blij mee!

6B1EBB63-33CE-4C58-8BC8-25545726C91F.jpeg
 
Laatst bewerkt:
Ik ben er zelf ook heel tevreden over. Ze kunnen lekker grondelen en hebben aanzienlijk meer ruimte om te zwemmen.
 
Dit is het foto-album over de ontwikkeling van deze bak, het andere topic gaat specifiek over mijn goudvissen. Daar plaats ik ook mijn goudvissenfoto's. Als je in dit topic terugkijkt, zie je dat er in de loop van de tijd meer soorten in hebben gezeten. Afgelopen zomer wilde ik er een soort gezelschapsbak zonder goudvissen van maken, maar uiteindelijk werden het toch sluiers en een ancistrus.
 
Klik maar op mijn Goudvis Avonturenlink, en dezelfde foto staat in het Aquaforum bakkenoverzicht;))
 
Ik ga minimaal beplanting doen bij de ranchu's thai... deze grote vervuilers en hun hormoon afscheiding zullen veel onderhoud vergen........en wil ze graag de ruimte geven...

En aangezien ze erg snel overal tegen op zwemmen door hun lompigheid hou ik het op sober.... gaat zich mij meer om de vis.......zal eens eens foto plaatsen als de aqa klaar is.. maar ga morgen pas opstarten... vissen komen pas als alle waardes kloppen...


Denk zelfs in de toekomst aan plastic plantjes.......eens even kijken hoe het gaat ... aquarium meubel is staat ook al klaar en voorzien van verse verf.....:petjeaf:



20220720_220043.jpg
 
Ik ga minimaal beplanting doen bij de ranchu's thai... deze grote vervuilers en hun hormoon afscheiding zullen veel onderhoud vergen........en wil ze graag de ruimte geven...

En aangezien ze erg snel overal tegen op zwemmen door hun lompigheid hou ik het op sober.... gaat zich mij meer om de vis.......zal eens eens foto plaatsen als de aqa klaar is.. maar ga morgen pas opstarten... vissen komen pas als alle waardes kloppen...


Denk zelfs in de toekomst aan plastic plantjes.......eens even kijken hoe het gaat ... aquarium meubel is staat ook al klaar en voorzien van verse verf.....:petjeaf:



Bekijk bijlage 346341
Misschien leuker een eigen fototopic starten?
 

Terug
Bovenaan