Wat is er nieuw

Mijn allereerste Zeeaquarium (Altispinoza)

• Onderwerp starter Onderwerp starter Altispinosa
  • Startdatum Startdatum
Welnee, ik snap het wel, en daarbij kwamen nog heel wat "onverwachte" kosten. Dat hangt met de impuls aakoop samen, niet altijd het slimste maar beter nu inzien dat het toch niet was wat je ervan hoopte dan dat je daar later achter komt.
Bedankt voor de lieve woorden Nicole.:petjeaf:

Das geen slecht idee Dirk maar in blackwater kan je natuurlijk maar 1 of paar soorten/koppels in de bak doen zeker he tegenover een gezelschapsbak kan je meerdere soorten bij elkaar doen mits ze bij elkaar mogen natuurlijk.

Das geen slecht idee Dirk maar in blackwater kan je natuurlijk maar 1 of paar soorten/koppels in de bak doen zeker he tegenover een gezelschapsbak kan je meerdere soorten bij elkaar doen mits ze bij elkaar mogen natuurlijk.
Ik heb toch wel echt 4 soorten in een biotoop correcte bak 😛
In een grotere bak zou je makkelijk 5-6 soorten kunnen houden, vooral in Zuidoost-Azië.

Toch wel jammer van de zeebak, maar ik begrijp het. Het voordeel is wel dat je de volgende keer beter voorbereid bent.

En ik weet dat hier wel negatieve reacties

Juist niet! Ik vind het je juist sieren dat je er zo over nadenkt. En ik koop zo vaak iets waar ik een paar maanden later van denk.. hmm, had ik dat wel moeten doen.

Complimenten voor je doordachtheid hierin!

(of quote ik nu hele oude berichten ?)

oeps, gereageerd voordat ik alle berichten doorgelezen heb.

Maar een verstandig besluit om hem weer weg te doen voordat je gestart ben en heel veel extra kosten gemaakt hebt. Maar zeker ook erg jammer.

Christian,WC en Lauwrensz bedankt voor jullie bemoedigende woorden.:petjeaf:

Jammer Johnny maar goed gedaan en een schrale troost gebeurd iedereen dat je iets aanschaft waarvan je later denkt :juggle::stom: dat had ik beter niet kunnen doen

Ja dat zijn flinke prijzen en het hangt er ook vanaf in welke buurt je wil huren. Dit is op zich een wat oudere buurt uit de jaren 70 en dan liggen de prijzen wat lager dan bij nieuwbouw.
Is niet altijd correct hier zijn laast een aantal woningen vervangen woonoppervlak zon 94m3 verhuurprijs 594 euro
Zelf wonen we in 51 m3 voor zon 500 euro dus voor het bijna het dubbel aantal meters betaal je maar 94 euro meer en heeft alle moderne voorzieningen ook er bij in oa zonnepanelen vloerverwarming.
Wat klopt hier niet :S

Dat klopt wel Jaap want aan de overkant staan woningen met 2 slaapkamers extra en dat op een extra verdieping en die betalen maar enkele tientjes meer inderdaad. En ja waar ligt dat aan he😀😀

Jammer Johnny maar goed gedaan en een schrale troost gebeurd iedereen dat je iets aanschaft waarvan je later denkt :juggle::stom: dat had ik beter niet kunnen doen

Is niet altijd correct hier zijn laast een aantal woningen vervangen woonoppervlak zon 94m3 verhuurprijs 594 euro
Zelf wonen we in 51 m3 voor zon 500 euro dus voor het bijna het dubbel aantal meters betaal je maar 94 euro meer en heeft alle moderne voorzieningen ook er bij in oa zonnepanelen vloerverwarming.
Wat klopt hier niet :S
Dank je Jaap.:thumbs:

Ja zeg! Kom ik hier helemaal enthousiast kijken, is hij alweer weg!?

Nee hoor, de juiste keuze. Als je nu niet kunt opbrengen wat je eraan moet verspijkeren kun je het beter niet doen. Half werk gaat niet met een zeebak, dan beter een nano met garnaaltjes 😉

Ja zeg! Kom ik hier helemaal enthousiast kijken, is hij alweer weg!?

Nee hoor, de juiste keuze. Als je nu niet kunt opbrengen wat je eraan moet verspijkeren kun je het beter niet doen. Half werk gaat niet met een zeebak, dan beter een nano met garnaaltjes 😉
Thanks Ben en inderdaad de beste keuze.

Dat zou wel eens goed kunnen zijn want na overleg met mijn vrouw hebben we de bak terug verkocht omdat hij toch te groot was voor in onze kleine living ruimte.De plaats waar hij stond was de enige plaats waar we hem konden zetten en ook daar stond hij te dicht tegen de tv kast.De lengte van de bak was goed maar de diepte van 60cm was teveel.En ik weet dat hier wel negatieve reacties op zullen komen maar het is zoals het is,achteraf gezien een foute aankoop maar een goeie beslissing om hem van de hand te doen zegt mijn vrouw ook.Wat er gaat komen op de lege plaats is een gewone rechte zoetwaterbak met een max diepte afmeting van 40cm zoals mijn Ferplast en dat zal geen probleem zijn.
De zeebak was een koopje en misschien een impulsieve aankoop maar ik had er geen rekening mee gehouden dat die 60cm diepte mij de das ging omdoen.
ik ben zo blij dat mijn vrouw al mijn wilde plannen direct uit mijn hoofd praat anders had ik nu een 80x80x75 reefer gehad xD

Wees blij dat dit dan maar af en toe is, ik moet de hele dag naar haar luisteren😀😀
Denk datje zeker niet te klagen hebt en dat je een goed vrouwtje hebt anders zou je er niet bij blijven he.😉

Ik ben voor alle levende wezens erg lief zolang het geen kruipende insecten zijn want die zuig ik op😀

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan