Wat is er nieuw

Mijn allereerste Zeeaquarium (Altispinoza)

• Onderwerp starter Onderwerp starter Altispinosa
  • Startdatum Startdatum
Je snapt toch wel dat de donaties dan jaarlijks moeten blijven binnenstromen om de verwarming van de kas te kunnen betalen?

Maar zonder gekheid, zo'n kas lijkt me inderdaad het einde.
Start dan maar alvast een Crowd funding op.😉

Niks meer Dirk want veel van de bakjes zijn gekocht omdat Jessica een bepaald visje of garnaaltje juist leuk vond/vind😉.

Goed besluit heb je genomen en volgens mij ook juist op tijd. Als de bak er staat kun je pas goed zien of het in je woonruimte past. En dit topic eens doorgelezen, er komt nogal wat bij kijken bij een zeewaterbak, los van de kosten als ik het goed begrijp.
En een zoetwater gezelschapsbak is ook een sieraad in huis

Goed besluit heb je genomen en volgens mij ook juist op tijd. Als de bak er staat kun je pas goed zien of het in je woonruimte past. En dit topic eens doorgelezen, er komt nogal wat bij kijken bij een zeewaterbak, los van de kosten als ik het goed begrijp.
En een zoetwater gezelschapsbak is ook een sieraad in huis
Dank je Albert we gaan er iets moois van maken.:thumbs:

Goed besluit dat je heb genomen, mij lijk het ook vet zo'n zeebak maar de kosten lopen zo snel op. Benieuwd wat je nu ga doen 😀

Goed besluit dat je heb genomen, mij lijk het ook vet zo'n zeebak maar de kosten lopen zo snel op. Benieuwd wat je nu ga doen 😀
Dank je , Ik ga me deze week terug een zoetwaterbak aanschaffen met een max diepte van 40cm.

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan