R
Richard013
Guest
Hallo, hier vast een voorproefje van mijn aquarium..
Het aquarium is van het merk AkvaStabil Fusion. De maten van de bak zijn 2.00 bij 0.60 bij 0.60. Het geheel draait op twee externe Eheim pompen. De eerste pomp is de Eheim Professional 3 1200 Xl De tweede pomp is de Eheim 2078 Professionel 3.
De bak is voorzien van 6 led balken met een computer gestuurd systeem voor de zonsondergang en opgang te regelen.
Verder zit er een achterwand in van het merk Rockzolid en zeven modules van hetzelfde merk.
Dit was een beetje het technische deel van mijn aquarium,nu het leukste deel, de vissen
Zoals ik al eerder vermeld had heb ik een Malawi aquarium met l nummers erbij. De soorten die ik in mijn bak heb zijn:
Malawi Cichliden:
aulonocara benchi benga
aulonocara mamelela
Copadichromis azureus
Cyrtocara Moorii
boadzulu red empress
Labidochromis caeruleus Yellow
Nimbochromis Venustes
Zimbabwpe Rock
placidochromis phenochilus
protomelas steveni eastern
Chilotilapia rhoadesii
De L Nummers die ik heb:
3 keer de l 114
3 keer de l 024
1 keer de l 600
2 keer de l 142
2 keer de l 128
1 keer de l 014
Tot zover het vis bestand. Hier nog wat foto,s van mijn aquarium
Het aquarium is van het merk AkvaStabil Fusion. De maten van de bak zijn 2.00 bij 0.60 bij 0.60. Het geheel draait op twee externe Eheim pompen. De eerste pomp is de Eheim Professional 3 1200 Xl De tweede pomp is de Eheim 2078 Professionel 3.
De bak is voorzien van 6 led balken met een computer gestuurd systeem voor de zonsondergang en opgang te regelen.
Verder zit er een achterwand in van het merk Rockzolid en zeven modules van hetzelfde merk.
Dit was een beetje het technische deel van mijn aquarium,nu het leukste deel, de vissen

Zoals ik al eerder vermeld had heb ik een Malawi aquarium met l nummers erbij. De soorten die ik in mijn bak heb zijn:
Malawi Cichliden:
aulonocara benchi benga
aulonocara mamelela
Copadichromis azureus
Cyrtocara Moorii
boadzulu red empress
Labidochromis caeruleus Yellow
Nimbochromis Venustes
Zimbabwpe Rock
placidochromis phenochilus
protomelas steveni eastern
Chilotilapia rhoadesii