P
Plankje
Guest
Wat een mooi bakje zeg, en echt een paradijs voor je garnalen!
Haha ja, en vond het mos ook veel belangrijker dan de achtergrondplanten. Die waren vooral ook met het oog op terzijnertijd allicht nog eens wat visjes toevoegen. Maar tussen alle schuilplekken rond het mos en de hardscape en normaal heel veel drijfplantjes (nu net met onderhoud het meeste weer verwijderd, volgende week is het weer dichtgegroeid) denk ik dat het zo ook wel goed komt.Heel gaaf! Dat de garnalen zich voortplanten heb je wss toch liever dan de planten

Nee precies, en dat is ook geen probleem. Die kunnen mooi in de kogelbak 😁. Die weten zich daar overigens ook best heel aardig in voort te planten haha. Dus dat wordt tzt een mooie mix van uitgeselecteerde garnalen en wildkleurtjes hahaZiet er goed uit Marlies en met Neo s ontkom je vaak niet aan uitselecteren.
Dankje!Wat heb je leuke en mooie bakken. En vind het ook grappig dat je ze ook weer voor andere bakken kan inzetten👍
Dankje!Heel gaaf! Ook prachtig hoe je ze op de foto hebt gekregen
Haha wat een mooi compliment, dankje!Allemachtig..
Nou je kunt gerust ophouden met je zelf als amateur te beschouwen. WOW !! 😍😍😍
Dat filter ziet er heel fraai uit, heb je daar een bron voor, ik heb hier ook een inmiddels gestripte Home 60 staan die ik een 2de leven wil geven
Bedankt! 😊Schitterende bak!! Op welke ph waarde heb je deze bak eigenlijk vanwege je brigittae zo mooi op kleur zijn
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.