😊 Wat een ontzettend aardige woorden! Je zou van minder verlegen worden.Zonet de hele ontwikkeling gezien van jou avontuur Marlies, ronduit schitterend om naar te kijken, prachtige foto's 😍
Wat heb jij kunst in je vingers zitten zeg!
Wow, prachtige bakken en bewoners Marlies. Picasso is er niks bij vergeleken met jouw kunstwerken.
En dan bedoel ik ook echt kunstwerken met een hoofdletter K!
Geachte @MarliesRJeetje, krijg zo bijna het gevoel van "waar staat die verborgen camera?" haha. Wel ontzettend lovende woorden voor een simpele bak 😊.

Ik moet eerlijk zeggen dat ik het beter vind werken dan ik had verwacht voor een ongeplande combi... De Danio margaritatus (/R. galaxy) zijn wel net wat drukker dan de R. briggitae. In een kleine(re) bak zou ik het zelf niet zo snel combineren denk ikVind de combi boraras/brigittae ook zeker wel wat hebben!
Ik zou dan ook ff John inhuren dan kan die haar met zijn fiets met houten wielen brengen.Holy shit....wat een pracht bak is dit. Ik heb op dit moment ook een 70 liter staan maar die staat nu nog leeg. Ik zou je in willen huren om de mijne in te richten, zo mooi vind ik deze bak
🙂Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.