Wat is er nieuw

Mijn eerste echte aquarium (MarliesR)

Ziet er weer goed uit Marlies 👍

Heel mooi !

Zonet de hele ontwikkeling gezien van jou avontuur Marlies, ronduit schitterend om naar te kijken, prachtige foto's 😍
Wat heb jij kunst in je vingers zitten zeg!
😊 Wat een ontzettend aardige woorden! Je zou van minder verlegen worden.

De rest ook bedankt voor de leuke reacties!

Wow, prachtige bakken en bewoners Marlies. Picasso is er niks bij vergeleken met jouw kunstwerken.

En dan bedoel ik ook echt kunstwerken met een hoofdletter K!

Wow, prachtige bakken en bewoners Marlies. Picasso is er niks bij vergeleken met jouw kunstwerken.

En dan bedoel ik ook echt kunstwerken met een hoofdletter K!

Jeetje, krijg zo bijna het gevoel van "waar staat die verborgen camera?" haha. Wel ontzettend lovende woorden voor een simpele bak 😊.

Jeetje, krijg zo bijna het gevoel van "waar staat die verborgen camera?" haha. Wel ontzettend lovende woorden voor een simpele bak 😊.
Geachte @MarliesR
Een vriendelijk maar dringend verzoek. Wil je alsjeblieft ophouwuh met je zo bescheiden te gedragen? Dat ken je voor een echie nie maken. Zou je als de wiedeweerga trots willen zijn op je, uhh, bescheiden bakje.

Bij voldoen aan mijn verzoek maak je me heul errug happy. 🙂

:DD:thumbs:

Vind de combi boraras/brigittae ook zeker wel wat hebben!

Vind de combi boraras/brigittae ook zeker wel wat hebben!
Ik moet eerlijk zeggen dat ik het beter vind werken dan ik had verwacht voor een ongeplande combi... De Danio margaritatus (/R. galaxy) zijn wel net wat drukker dan de R. briggitae. In een kleine(re) bak zou ik het zelf niet zo snel combineren denk ik

Oh god, zie ook nu mijn typefout pas. Moest natuurlijk galaxy's/boraras zijn 😳 Maar beter dat het goed gaat!

Holy shit....wat een pracht bak is dit. Ik heb op dit moment ook een 70 liter staan maar die staat nu nog leeg. Ik zou je in willen huren om de mijne in te richten, zo mooi vind ik deze bak

Bedankt voor het mooie compliment 😊

Holy shit....wat een pracht bak is dit. Ik heb op dit moment ook een 70 liter staan maar die staat nu nog leeg. Ik zou je in willen huren om de mijne in te richten, zo mooi vind ik deze bak
Ik zou dan ook ff John inhuren dan kan die haar met zijn fiets met houten wielen brengen.

Zorg wel voor kroketten en potjes geduld. Het laatste schudden voor het gebruik. :deal:🙂

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
    Terug
    Bovenaan