Wat is er nieuw

Mijn gele vriendjes (JWdeBruijn)

Maar als zoveel laat opgroeien, waar laat je ze later dan?
 
Maar als zoveel laat opgroeien, waar laat je ze later dan?
Zo ver ben ik nog niet. Als ze eenmaal groter zijn ga ik ze eerst goed bekijken. Wat ik zelf mooi vind speelt hier een rol.
 
AF82e.jpg
 
Dat is flink grotere huisvesting. In zo n soort kunststof bak heb ik in een heel heel ver verleden nog een keer een goudvisje gehad.
 
Dat is flink grotere huisvesting. In zo n soort kunststof bak heb ik in een heel heel ver verleden nog een keer een goudvisje gehad.
Hahaha. Met dat plastic bakje kan ik goed beoordelen hoe ze er uit zien...
 
Gebruiken ze dat om te zeven?
We proberen het. Ik heb ze een theezeefje gegeven. Maar ze kunnen nog niet tot zeven tellen. Wel heb ik ze geleerd om tot vier te tellen, maar het begrijpen wat zeven en zeven is moet nog komen.
 
Je kan ook kijken of er wel tochtstrip in de kap geplakt zit want zonder zal het snel gaan tochten :DD :DD
 
Poeh, spannende tijden. Hopelijk veranderingen ten goede!
 
Hoe hoog is de temp tijdens de koudere wintermaanden dan John?
 
Hoe hoog is de temp tijdens de koudere wintermaanden dan John?
Dat ligt eraan. Om te beginnen 16 graden. Met tl verlichting is dat een graad hoger. Je kunt ook de kamer verwarmen als het moet. Op dit moment zijn mijn bakken 20 graden.
 
Ok, ik wist niet vanaf welke temp je deze rakkers kan houden.
 
Ok, ik wist niet vanaf welke temp je deze rakkers kan houden.
Jaren geleden een stuk gelezen van iemand die zijn vissen kouder dan normaal hield. Wat van belang hierbij is dat het geleidelijk aan gebeurd. Of het nog lager kan dan 16 graden weet ik niet. Het laagste wat ik gemeten heb is 16 graden.
 
Ach je kan ze altijd als het wat kouder wordt een vestje geven 😉
Mooi om als verjaardag cadeau te geven. Als ik dat stukje niet had gelezen had ik nooit geweten dat het ook anders kan. En neem nou bv co2. Volgens onze overheid is het heel schadelijk voor de natuur. Hoeveel plantenbakken bezitters hebben daaronder een co2 installatie staan. Zijn die dan verkeerd bezig? Planten, bomen, dieren en de mens hebben co2 hard nodig. Maar onze overheid beschrijft co2 alsof het een vergif is. Wat doe je dan. Geloof je de overheid of denk je bekijk het maar, mijn ervaring is een andere.
 
Help Users

You haven't joined any rooms.

      You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan