Vrienden zoek ik altijd op JohnMet mij gaat het goed. Waar ik mee bezig was ( en nog, maar minder ) kan ik weinig over zeggen. Wel blijft veel in mijn tijdlijn staan. Zoek me maar op op Facebook als je meer wil weten.

Vrienden zoek ik altijd op JohnMet mij gaat het goed. Waar ik mee bezig was ( en nog, maar minder ) kan ik weinig over zeggen. Wel blijft veel in mijn tijdlijn staan. Zoek me maar op op Facebook als je meer wil weten.
Met al dat buikschuren over het zand kun je je afvragen waarmee ze paren...Tja die kregen het vast warm van de paring![]()
Lekker! Ik heb er ook wel eens mee gekweekt maar nooit echt veel opbrengst gehad.Bekijk bijlage 386571
Maar weer eens een zoete aardappel gekocht. Deze doet het goed.
Mij gaat het alleen om de plant en de wortels die blijkbaar goed voor je aquariumwater zijn.Lekker! Ik heb er ook wel eens mee gekweekt maar nooit echt veel opbrengst gehad.
Ik heb ze wel eens gegeten. Het ziet er naar uit dat het een en ander gaat veranderen. Voor mij geweldig om te volgen. Maar ik zal ook meer tijd aan het forum besteden.Dat wordt binnenkort friet eten John
Leuk dat je weer hier bent want ik had je al gemist.
Jeetje. Ben abuis. De maten zijn 35x35x60cm.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.