Topicstarter
Topicstarter
Jarno Wilenss
Guest
Totaal
Links
Midden
Rechts
Links
Midden
Rechts
hoeveel vissen heb je er nu inzitten?
met overbevolking heb ik t namelijk over zo´n 20-25 vissen.
de bak ziet er zo iig veel beter uit voor malawi´s 🙂
In dat geval inderdaad een paar bijnemen.de kans op jongen word alleen maar groter, de kans dat die dan ook daadwerkelijk overleven word kleiner. maar om dat te bereiken zou je beter een aparte kweekbak kunnen nemen voor een bepaalde soort 🙂
je hebt wel een goed filter (of 2) nodig om een goed aantal malawi´s te houden btw.
denk dat dat het wel trekt, alleen heeft zo´n intern ding een stuk minder filteroppervlak dan een potfilter.
als ik jou was zou ik er een groter potfilter opzetten ipv die 300 l/h.. denk aan zo´n 1000-1200 l/h met het interne filter erbij.
Dankjewel😀Al met al toch een hele metamorfose. Wel mooi geworden.
Gisteravond even heerlijk lopen dweilen tot 2 uur, buitenfiltertje was lek🙁
Voor mij nooit meer een buitenfilter😀
Je hebt buitenfilters. En je hebt buitenfilters.
Mijn vorige 1x lek geweest. Direct na schoonmaak. Rubber te droog geworden. Nieuw rubber gekocht (goed merk is op voorraad) en gelijk weer draaien.
Nu wederom een buitenfilter.
"niet zo fijn" is nog voorzichtig uitgedrukt als je beseft dat je vissen door een te snelle temperatuurdaling aan uitbraken als witte stip -of erger: shock- kan helpen.Ik weet dat de vissen en planten dat niet zo fijn vinden.
"niet zo fijn" is nog voorzichtig uitgedrukt als je beseft dat je vissen door een te snelle temperatuurdaling aan uitbraken als witte stip -of erger: shock- kan helpen.
Gewoon voorzichtig mee zijn. Meet nu eerst maar eens hoe warm het water is dat er uit die leiding komt.
De tekst die je quote is niet al te veelzeggend, want wat is precies "koud leidingwater"?
En nu het buiten kouder wordt, wordt dat steeds kouder. Het is heel simpel: meten = weten. Meet je niet, dan weet je niet dat het goed gaat. En dan neem je dus bewust een risico, terwijl dat nergens voor nodig is.Ik ververs elke week met koud water.
En nu het buiten kouder wordt, wordt dat steeds kouder. Het is heel simpel: meten = weten. Meet je niet, dan weet je niet dat het goed gaat. En dan neem je dus bewust een risico, terwijl dat nergens voor nodig is.
Dat is wel een heel verschilletje. Kan je zomaar het leven van enkele vissen kosten.19 graden
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.