Wat is er nieuw

Minder uitstroom = minder goede filtratie?

Ik koop alles op marktplaats.

Ook wel gewoon online,hoor.
Pas nog een robot stofzuiger gekocht.
naamloos.png
Die gaat het hele huis door. weg hondenharen.

Pas nog een robot stofzuiger gekocht.Bekijk bijlage 25652
Ik heb lang gezocht achter mooie stukken kienhout en heb op marktplaats 2 zeer mooie stukken gevonden en geluk dat ze wou verzenden naar Belgie,ik wacht vol ongeduld om het in de loop van volgende week in ontvangst te nemen dan kan ik beginnen mijn bak in orde te zetten.

Pas nog een robot stofzuiger gekocht.Bekijk bijlage 25652 Die gaat het hele huis door. weg hondenharen.
Ik heb al jaren een Roomba, beste aankoop ooit met huisdieren.

Had een 2224 , waren de hoekjes afgebroken. Heb op MP een complete kop gekocht voor 30 euro .incl. verzend. nieuw tegen de 80=90 euro.

Bekijk bijlage 19877

Heb hem vandaag binnen gekregen. is als nieuw.
De andere heb ik met tyreps rond vast gezet. Gaat pas open ,bij onderhoud.

Ik heb al jaren een Roomba, beste aankoop ooit met huisdieren.??? Wat is Roomba? Nicole?

De Roomba is ook een robotstofzuiger 😀...wat een briljante uitvinding die dingen, ook zonder harige huisdieren!

Ja, dat zeker. Gaat wel 3 x de vloer op, en laat maar gaan. is hij vol??? dan stopt hij. Leegmaken, en hij gaat weer.

Man ,die is toch vees te duur. Room ba... wat doet hij ?kloppen ,vegen en zuigen?
299, euro. IK betaalde 77 euro. Via Lidl.

Heb hem vandaag binnen gekregen. is als nieuw.
De andere heb ik met tyreps rond vast gezet. Gaat pas open ,bij onderhoud.

Ik heb al jaren een Roomba, beste aankoop ooit met huisdieren.??? Wat is Roomba? Nicole?
Een robotstofzuiger, zoals Plankje ook al aangaf. Dacht dat jij ook zo'n stofzuiger maar van een ander merk had gekocht?
Fijn dat je een goede aankoop hebt kunnen doen via marktplaats!

Nee, die is niet van Marktplaats, hoor. Is via www.LIDL.nl
Levensmiddelen. Gekocht.

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan