I
ivar hulsman
Guest
hallo heb hier een juwel rio 300 staan en een 20 liter bakje heb in me juwel rio 300 ongeveer 10 vuurgarnalen en 10 japonica's maar aangezien die veel schuilen,had ik vd week een 20 liter bakje neergezet en hier mini japonica (20) ingedaan,
nu had ik vd week dus er een plantje ingehangen met lood eromheen,ik wist niet dat dit giftig was en vandaag kwam ik thuis lagen ze op hun zij,nu heb ik dus dat loodje eraf gehaald en heel me aquarium leeggemaakt en opnieuw water erin gedaan met planten zonder dat loodje
maar nu:
sommige garnalen liggen stil maar bewegen nog wel met hun pootjes
sommige garnalen doen hun normale ding weer (stuk of 3)
vroeg mijn eigen af omdat ik nu t water ververst heb zullen ze t overleven en zulle ze morgen allemaal weer leuk ronddwarrelen
btw wat voor voer moet ik die garnalen geven (speciaal voer?? )
Mvg Ivar
nu had ik vd week dus er een plantje ingehangen met lood eromheen,ik wist niet dat dit giftig was en vandaag kwam ik thuis lagen ze op hun zij,nu heb ik dus dat loodje eraf gehaald en heel me aquarium leeggemaakt en opnieuw water erin gedaan met planten zonder dat loodje
maar nu:
sommige garnalen liggen stil maar bewegen nog wel met hun pootjes
sommige garnalen doen hun normale ding weer (stuk of 3)
vroeg mijn eigen af omdat ik nu t water ververst heb zullen ze t overleven en zulle ze morgen allemaal weer leuk ronddwarrelen
btw wat voor voer moet ik die garnalen geven (speciaal voer?? )
Mvg Ivar