jan fokke
Well-known member
ik heb een nieuwe oase biomassa nu is mijn vraag moet op de inlaat en uitgang ook nog een slangenklem
Tja nog maar niet te spreken over het werk wat je ervan hebt met alle ellende. Ik zou het risico niet meer nemen.Als je goed verzekerd bent voor waterschade zal het wellicht niet uitmaken
Ik moet zeggen dat ik zelf geen ervaring heb met glazen lilypipes e.d. en wat je zegt klinkt zeker logisch. Maar voor de verbindingen die buiten de bak hangen lijkt een beetje extra zekerheid hebben me niet verkeerd? 😬Ik heb nog nooit iemand gezien die dáár slangenklemmen op zet, maar goed, da's anekdotisch 'bewijs'. Gebruik je glazen in/out's, dan zou ik ze niet te strak zetten.. Overigens; je hebt de slangen al heel ver erop geschoven. Dat gaat echt niet zomaar los.
Ik zou er alleen maar slechter van slapen met glazen in/outs. Als slangenklemmen nodig waren omdat men anders om de haverklap stond te dweilen, zaten ze wel bij het filter.Ik moet zeggen dat ik zelf geen ervaring heb met glazen lilypipes e.d. en wat je zegt klinkt zeker logisch. Maar voor de verbindingen die buiten de bak hangen lijkt een beetje extra zekerheid hebben me niet verkeerd? 😬
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.