Precies. Het is heel makkelijk om te roepen dat het zielig is als je zulke vissen nooit hebt zien zwemmen of �berhaupt niks van de variant weet. Toen ik net met sluiers begon vond ik het ook te ver gaan, maar het zijn hele taaie vissen die geen last hebben van hun uiterlijk, behalve dat ze een gevoelige zwemblaas hebben, maar bij goede kweek valt dat ook mee (net als bijv. heupdysplasie bij honden). Ze zijn ook erg actief (wat ze juist weer leuk maakt) en hangen echt niet in een hoekje zielig te zijn.Botia zei:Deze vissen zijn nog behoorlijk snel dus ik denk niet dat ze heel erg onder hun handicap lijden. Al weet je dat natuurlijk nooit 100% zeker.
En dan gaat het toch weer over sluiers.astrid j zei:darter zei:De meeste babies vind ik ook lelijk 😉
Ohh, dat zegt mijn man ook altijd, net kleine oude mannetjes hahaha, maar kunnen idd mooi in de sluier zijn 😉
Precies en hier ben ik helemaal mee eens. Wel zijn deze dieren natuurlijk mismaakt maar ze kunnen zich prima handhaven.Jones zei:Precies. Het is heel makkelijk om te roepen dat het zielig is als je zulke vissen nooit hebt zien zwemmen of �berhaupt niks van de variant weet. Toen ik net met sluiers begon vond ik het ook te ver gaan, maar het zijn hele taaie vissen die geen last hebben van hun uiterlijk, behalve dat ze een gevoelige zwemblaas hebben, maar bij goede kweek valt dat ook mee (net als bijv. heupdysplasie bij honden). Ze zijn ook erg actief (wat ze juist weer leuk maakt) en hangen echt niet in een hoekje zielig te zijn.Botia zei:Deze vissen zijn nog behoorlijk snel dus ik denk niet dat ze heel erg onder hun handicap lijden. Al weet je dat natuurlijk nooit 100% zeker.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.