Moppentappen!


De zuurpruim. met haar komkommer.
:D
 
aap-banaan.jpg

dit dus
 
Ik weet nog een goede mop over bloemen.

Ik kan hem ook in het engels vertellen, maar dan is ie flauwer.
Als het te flauw is moet je er zout op doen. :juggle:

Speciaal voor onze komkommerfanaat Bertus
De zuurpruim. met haar komkommer.
:D

Jongens en meisjes, dames en heren laten we alsjeblieft de huisregels respecteren en vooral elkaar. Lees ook onderstaand bericht even dat eerder is geplaatst in dit topic.

Beste leden,
Een moppentopic is een leuk initiatief echter vragen wij jullie wel om geen moppen met seksistische of discriminerende inhoud te posten alsmede geen moppen met godslastering. Deze zullen dan ook worden verwijderd zonder verdere aankondiging of uitleg.
Mocht dit toch naar ons oordeel te vaak gebeuren dan zijn wij genoodzaakt om dit topic te verwijderen.

En dan nu mijn aandeel aan dit topic. Ik ben op 10 juli 2019 precies een half jaar gestopt met roken en blijf hier toch altijd om lachen.
default_Schermafbeelding_2018-02-05_om_15.09.01.jpg
 
Jongens en meisjes, dames en heren laten we alsjeblieft de huisregels respecteren en vooral elkaar. Lees ook onderstaand bericht even dat eerder is geplaatst in dit topic

Ik ben het met je eens maar daar heb jij (en ik) geen bal over te zeggen of mee te bemoeien :deal:
 
IK ben nu 3 jaar zonder, is dus niets byzonders.
:D
 
En wat vissen voor in bad.
 
Upje?

Zijn er nog mensen met humor ?
Die dat ook wil delen met de rest?
 
Het is bruin met witte vlekken en schiet op alles in het bos?
 
(Heel flauw)
Komt een man met een goudvis bij de dierenarts. Zodra de dokter de vis ziet: “ik zie het al, uit de kom”
 
Ik ben nu iets meer dan anderhalf jaar gestopt met roken. :DD

1598679185091.png
Bron: Kakhiel.nl
 
Ohhh leuke feed, hierbij mijn vreselijk flauwe humor:

ik was laatst op een naaktstrand maar ik vond er niets aan
 
79409706_464681217524474_5226762203213856768_o.jpg
 

Terug
Bovenaan