Hoe moet je dat uitleggen als je kids bij het opstaan naar de bak kijken en ze die tekst zien? Ik zou zeggen we gaan gelijk de visjes ruilen🤣
Weet je ook of er een bouwtekening bijzit🤣🤣
Dan is de lol er snel af. Een echte aquariaan doet dat uit zn hoofd.Weet je ook of er een bouwtekening bijzit🤣🤣
Ja, die zit er bij. Plus 10 pakken pleisters.Weet je ook of er een bouwtekening bijzit🤣🤣
Dat is goed om te horen maar wel jammer dat er geen reserve pleister bijzit want ik presteer het zelfs om die verkeerd te plakken🤣Ja, die zit er bij. Plus 10 pakken pleisters.
Ja, die zit er bij. Plus 10 pakken pleisters.Weet je ook of er een bouwtekening bijzit🤣🤣
De watervaste pleisters. Die moet je hebben.Dat is goed om te horen maar wel jammer dat er geen reserve pleister bijzit want ik presteer het zelfs om die verkeerd te plakken🤣
Ik hoop dat je niet te vaak een nieuwe bril nodig hebt want dan hou je geen ribben over🤣Ik heb een nieuwe bril aangeschaft. Kostte me wel een rib uit het lijf.......
![]()
Ik heb er ook eentje extra met night vision.Ik hoop dat je niet te vaak een nieuwe bril nodig hebt want dan hou je geen ribben over🤣
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.