Friesian
Well-known member
Yep, gisteren nog gezien.Zijn er nog leuke grapjes of moppen?
Yep, gisteren nog gezien.Zijn er nog leuke grapjes of moppen?
Hoe moet je dat uitleggen als je kids bij het opstaan naar de bak kijken en ze die tekst zien? Ik zou zeggen we gaan gelijk de visjes ruilen🤣
Weet je ook of er een bouwtekening bijzit🤣🤣
Dan is de lol er snel af. Een echte aquariaan doet dat uit zn hoofd.Weet je ook of er een bouwtekening bijzit🤣🤣
Ja, die zit er bij. Plus 10 pakken pleisters.Weet je ook of er een bouwtekening bijzit🤣🤣
Dat is goed om te horen maar wel jammer dat er geen reserve pleister bijzit want ik presteer het zelfs om die verkeerd te plakken🤣Ja, die zit er bij. Plus 10 pakken pleisters.
Ja, die zit er bij. Plus 10 pakken pleisters.Weet je ook of er een bouwtekening bijzit🤣🤣
De watervaste pleisters. Die moet je hebben.Dat is goed om te horen maar wel jammer dat er geen reserve pleister bijzit want ik presteer het zelfs om die verkeerd te plakken🤣
Ik hoop dat je niet te vaak een nieuwe bril nodig hebt want dan hou je geen ribben over🤣Ik heb een nieuwe bril aangeschaft. Kostte me wel een rib uit het lijf.......
Ik heb er ook eentje extra met night vision.Ik hoop dat je niet te vaak een nieuwe bril nodig hebt want dan hou je geen ribben over🤣
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.