Moppentappen!


Een Duitse familie gaat winkelen. Tijdens hun bezoek aan de Hoofdstraat, pakt de zoon een Oranjeshirt van het Nederland elftal uit het rek. Dan zegt hij tegen zijn zus: "Ik heb besloten dat ik Oranjefan ga worden en zou graag dit mooie oranje shirt voor mijn verjaardag willen hebben." De grote zus reageert geïrriteerd en geeft hem een draai om z'n oren : "Ben je gek geworden? Ga dit maar eens met mammie bespreken." Dus, het kleine jongetje met het Oranje T-shirt naar zijn moeder en zegt: "Ik heb besloten dat ik Oranjefan ga worden en zou graag dit mooie oranje shirt voor mijn verjaardag willen hebben." De moeder reageert woedend en geeft hem twee tikken om z'n oren: "Ben je helemaal van lotje getikt? Scheer je weg en vraag je vader maar eens hoe hij er over denkt." Dus de jongen gaat naar zijn vader en zegt: "Ik heb besloten Oranjefan te gaan worden en zou graag dit mooie oranje shirt voor mijn verjaardag willen hebben." De vader wordt helemaal gek en slaat zijn zoon ter plekke ontoelaatbaar hard in zijn gezicht: "Geen zoon van mij zal ooit in een dergelijk shirt rondlopen!" Ongeveer een half uur later zit de hele familie in de auto op weg naar hun hotel. De vader keert zich tot zijn zoon en zegt: "Zoon, ik hoop dat je er iets van hebt geleerd vandaag." "Ja vader, dat heb ik." "Nou zoon, en dat is?" Antwoordt de zoon: "Ik ben nog maar net een uur Oranjefan en ik heb nu al een bloedhekel aan de Duitsers!!!
 
181425416_827100181347104_2602069290484171920_n.jpg
 
Het is niet helemaal een mop.
Het is ook niet helemaal zoals het op de weg hoort.
Het is wel een overtreder met humor.

Ook die opmerking op het laatst als ze bij de auto staan. 🤣




Copyright SBS 6, 7 en 8
 
Laatst bewerkt:
Twee mannen praten in de hemel:

1e man: ‘Hi Jan.’

2e man: ‘Hi Gijs, hoe ben jij gestorven?’

1e man: ‘Ik ben doodgevroren.’

2e man: ‘Wat verschrikkelijk!’

1e man: ‘Ach, het viel uiteindelijk best mee. Nadat ik na een tijdje stopte met rillen van de kou, kreeg ik het warm, werd slaperig en toen ben ik vredig ingeslapen.’

‘En jij dan?’

2e man: ‘Ik ben gestorven aan een zware hartaanval. Ik dacht dat mijn vrouw vreemdging, dus ik ben eerder naar huis gegaan om haar te betrappen. Maar in plaats daarvan zat zij helemaal alleen tv te kijken.’

1e man: ‘’Maar wat gebeurde er toen?’

2e man: ‘Omdat ik er zo zeker van was dat er ergens in het huis een andere man was, ben ik het hele huis door gaan rennen. Ik rende naar de zolder, naar beneden in de kelder, ik ben elke kast nagelopen en heb onder de bedden gekeken. Ik bleef dit gevoel houden en heb werkelijk overal gekeken. Maar op het laatst was ik dermate uitgeput, dat ik met een zware hartaanval ben neergevallen.’

1e man: ‘Zó jammer dat je niet in de vriezer hebt gekeken. Dan hadden we allebei nog geleefd...’
 
Ik heb net gegoogeld maar het is me duidelijk dat deze advertentie uit Belgie komt en dan omgeving Hulste want daar worden ze meer aangeboden. Het wordt tijd dat ze daar ook de electriciteit gaan uitvinden:LOL:
 
Ik heb net gegoogeld maar het is me duidelijk dat deze advertentie uit Belgie komt en dan omgeving Hulste want daar worden ze meer aangeboden. Het wordt tijd dat ze daar ook de electriciteit gaan uitvinden:LOL:
Dat zou dan inderdaad wel elektricitijd worden onderhand! ;)
 

Terug
Bovenaan