Moppentappen!


1614251224521.png
 
Een klein jochie is met zijn vader in de dierentuin en staan samen te kijken naar een groot aquarium met vele en grote vissen, vraagt hij "papa" welke zijn nu de vrouwtje's vissen, antwoord papa zo van die met het grootste bekkie zijn de vrouwtje's.
 
Vannacht ging ik met mijn vriendinnen naar een reünie.
Ik verzekerde en beloofde mijne man dat ik stipt om middernacht thuis zou zijn.
Maar de reünie was zo goed met borreltjes, hapjes, dansen, nog borreltjes ..., dat ik het uur vergat.
Het gevolg is dat ik om 3 uur in de morgen thuis kwam, .... poepeloere zat.
Bij het binnenkomen riep de koekoeksklok drie maal "koek-koek".
Beseffende dat mijn man dit zou kunnen horen, besloot ik nog negen maal koek-koek" te roepen.
Ik was zo fier op mezelf over mijn gevatheid, alhoewel goed zat, en mijn idee, om een klinkende ambras te vermijden met mijn man!
Ik legde mij stilletjes naast hem en bedacht hoe slim en intelligent ik was geweest...
Tijdens het late ontbijt vroeg hij wanneer ik thuis was gekomen, waarop ik hem zei dat het stipt om middernacht was, zoals ik beloofd had.
Hij vroeg niets meer, gaf zelfs de indruk voldaan te zijn over mijn antwoord
"Oef ...! Gered!" dacht ik ...
Na een lange stilte zei hij:
"We moeten ons toch een nieuwe koekoeksklok aanschaffen"
"Oh ja schat, waarom?" vroeg ik enigszins ongerust.
"Wel vannacht riep de klok drie maal "koek-koek", vervolgens riep hij "godverdomme, miljarde" dan riep hij nog vier maal "koek-koek" .... toen gaf hij over in de hal .... riep weer drie maal "koek-koek" .... schoot in een slappe lach ..., en weer riep hij "koek-koek" ....liep naar het salon, trapte op de kat, viel over het salontafeltje, kwam naar de slaapkamer, nestelde zich naast mij in bed, dan nog een laatste "koek-koek", liet een scheet en viel in slaap...
Vind jij ook niet dat we een nieuwe klok moeten aanschaffen?"
 
I asked the librarian if the library had any books about paranoia.

She whispered: "They're right behind you."
 
Laatst bewerkt door een moderator:
interesse? Een vriend van mij heeft tickets gekocht voor de eerste wedstrijden van de Rode Duivels op het EK, met vliegtuig en hotel. Hij was vergeten dat hij diezelfde periode ook gaat trouwen, dus voor de geïnteresseerden: je kan trouwen op 17 juni in het gemeentehuis van De Haan, om 14 uur. Haar naam is Sandra.
 

Terug
Bovenaan