Moppentappen!


1600242384119.png
 
Komt mn buurjongetje van 8 jaar heel trots naar me toegelopen met 2 blikken aan elkaar verbonden met touw :kijk buurman ,ik heb een telefoon gemaakt 😊😊

Dus ik haal mn nieuwe IPhone 11 uit mn zak en zeg:kijk eens wat kinderen van jouw leeftijd in China maken!! Prutser 🙈🙈🙈
 
Komt mn buurjongetje van 8 jaar heel trots naar me toegelopen met 2 blikken aan elkaar verbonden met touw :kijk buurman ,ik heb een telefoon gemaakt 😊😊

Dus ik haal mn nieuwe IPhone 11 uit mn zak en zeg:kijk eens wat kinderen van jouw leeftijd in China maken!! Prutser 🙈🙈🙈

Noemt de buurjongen jou dan buurman :br: :br: ;)
 
Gisteren was het zo’n beetje de laatste mooie dag van het jaar, dus de deur staat open, de hond speelt lekker buiten en ik maak nog wat schoon. Na een tijdje kijk ik buiten en zie dat de hond iets vast heeft wat ZEKER zijn speeltje niet is! Ik loop naar buiten, en tot mijn schrik zie ik dus dat hij het konijn van de buren vast heeft. Toen ik er aan kwam liet hij het beest los, en liep schuldbewust van me weg. Ik bekeek het konijn wat dood bleek te zijn, geen bloed te zien, alleen wat modder en grond op de vacht. Snel dat beestje met een borsteltje wat gefatsoeneerd, door de schutting gekropen en dat konijn terug in het hok gedaan en daarna met een NOODGANG weer terug naar mijn eigen tuin... Na een uur of drie hoor ik de buurvrouw ineens vreselijk gillen... Oké, daar gaan we... acteer-level 1000... "Buurvrouw, wat is er aan de hand?" De buurvrouw staat te trillen op haar benen. "Dat beest is drie dagen geleden overleden, we hebben 'm begraven, en nou zit die weer in zijn hok!!
(Weet niet van wie dit berichtje is maar vond hem geweldig.)
 
Haha, dat is pas een goede mop Stefan en je moet toegeven dat dit ook best echt bij jouw had kunnen gebeuren :LOL: :LOL: ;).
 

Terug
Bovenaan