Een klein keukentrapje kan de oplossing zijn en die gebruik ik ook want anders kan ik niet eens bij de bodem.Eigenlijk wil ik in me 2 meterbak toch ook meer van dat zelfde grind, 10 a 15 cm meteen dan hoef ik niet zo tot aan me oksel in het water
Hoe gaat dat in zijn werk Edwin als je bepaalde vissen besteld?Vrijdag aanstaande haal ik 2 nieuwe apistos en 3 guppensoorten, uit ruinemans vandaan besteld.
Oa santamariagup en apistogramma species opal.
Bedankt voor de tip Edwin.Let goed op als je verschillende bloedlijnen bij elkaar plaatst ivm ,kruisbesmettingen,.
Ik bel de winkel en zij zeggen dat ik de vissen op de ruinemanssite opzoek en dan de namen moet doorgeven,en dan bestellen,
meestal koop ik er meerdere van een vissensoort zeg maar 3m + 3v dus 6 tja sommigen kunnen per 1 en andere mogen pas bij 10 weg😀
Die worden hier bijna alle dagen gegeten,Zo dat zijn flinke druiven Edwin.
Ik wilde dat ik zo’n sloot hier had. Toen ik nog in Gouda woonde haalde ik altijd watervlooien uit de schone sloten. Maar nu woon ik in de betuwe en hier is weinig water op rivieren na.Elke dag haal ik wel zo,n goede 5 eetlepels of nog meer watervlooien hier uit de sloot.
Bekijk bijlage 363960
Mn vissen genieten van de muggenlarven die er gratis bij zitten.😀muggenlarven
Dat artikel gaat dan ook over diepvriesvoer. Ik neem aan dat je mierenpoppen niet uit de diepvries haalt 😉Die aquainfo toch, wel hoogwaardig spul aanprijzen maar de sla en tomaat laten ze liggen.
Net als spirulina bv dat zat vroeger altijd in me malawivoer.
Wel heb ik gisteren ook een nieuwe pot droogvoer van jbl gekocht en moet ik zeggen dat wanneer ik de ingredienten vergelijk met een pot van tetra toen las ik dit Bekijk bijlage 364262 Bekijk bijlage 364263 en lijkt me zo de jbl een wat zuiverder voer, naast daphnia en alle soorten rondvliegende insecten.
Op aquainfo wordt wel runderhart als mogelijk voer genoemd maar geen woord over mierenpoppen bv.😀
Edwin wel hoorIk neem aan dat je mierenpoppen niet uit de diepvries haalt
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.