Wat is er nieuw

Mos op hout laten groeien.

Nee frog dat is stelselmatig onderuithalen geweest daarom geef ik het juist bij voorbaat aan zodat een ander het niet ook zo over zich heen kan krijgen.

Met,, wees er gelukkig mee!,, word ik niks.
Jij kunt het uiteraard wel zo bewoorden als je nu dan doet maar dat is bijdragen aan hetzelfde.
Steekt er toch iets van op.
Die waagt het nu al prakties mijn stokpaardje te gaan benoemen dat ik geen wat die overal aansmeerd niet terzake doende vind.

Laatst bewerkt:
Al die woorden het lijkt zo wel een lispelend vrouwtjeshok.
Zie je zelf niet op de fotos hoe de progressie plaatsvind?
Dan kun je wel 2x negatief, gelukkig en sluiten met positief voorje maar dan heb je ook niks voor als wat loze uitspraken.

Zou jij het zelf overigens wel serieus hebben kunnen meebespreken over wat zo een op vissen/bewoners puur op ingerichte bak zonder al dat telkens maar weer opnieuw en opnieuw weer voorgeschreven cq aanbevolen co2 en bemest gekreun😎

Laatst bewerkt:
Zo zie ik dat niet Edwin68, en als je een probleem hebt met iemand op het forum dan kan je die toch blokkeren, ben je op zijn Amsterdams gezegd van het gezeik af, maar dat ga je niet doen.

Zo zie ik dat niet Edwin68, en als je een probleem hebt met iemand op het forum dan kan je die toch blokkeren, ben je op zijn Amsterdams gezegd van het gezeik af, maar dat ga je niet doen.
Ik weet niet of ik de plank mis sla maar wellicht doelt Edwin op mij want ik heb in het verleden als geintje het weleens de loop van een kanon genoemd. Maar goed daar lijkt het toch ook een beetje op? ;)k
Ik heb verder regelmatig contact met Edwin en ik neem aan dat hij weet dat ik het als een geintje bedoel en al zeker niet als kritiek. En ja ik ben ook degene die vaak benoem dat je met algen voeding moet toevoegen maar goed daar denken we dan anders over.
Iedereen mag en moet het op zn eigen manier doen vindt ik en zolang dat werkt dan is het goed toch.

Maar goed wie of wat er wordt bedoeld weet ik niet maar het is zeker niet mijn intentie om kritiek te geven hoor en ik dacht dat Edwin dat ook wel weet want die kent me al langer dan vandaag.
Soms geeft men adviezen die anders zijn dan wat jezelf doet maar dat is dan veelal niet negatief bedoeld denk ik. En een geintje hoort erbij:deal:

Ik zie het anders, die soort van geniepigheden ken jij vast niet zo goed.
Positief hoor.

Maar dat ga je niet doen,,, bepaal jij dat dan😎

Goed verneukt , me topic en de rest van dat zooitje jongens negatieve complimenten voor je.
Kon ik jullie hele shit maar regelrecht in de loop ve kanon laten kijken.
Dit is natuurlijk op zo.

Omdat het hier zo,n gore pisbak in me topic is geworden door overigens maar enkelen houdt dit nummertje definitief ermee op.
Verwijder het graag leiding alsjeblieft dit is nu zo vervuild geworden dat ik erzelf nog niet eens meer iets uit zou halen.
Gewoon weghalen alles alsjeblieft anders gaat me overlevende zich der nog afvragen wie die ........ mag wezen met de rest van ze ellende troepzooigezeik😤😡🤕😭

Laatst bewerkt door een moderator:
Edwin, je hebt een persoon aangehaald die ik persoonlijk niet kent maar erg waardeer en waarom hij de geschikte persoon is die dit forum beheerd.Ik bepaal echt niet wie jij moet blokkeren, maar kijk nou eens in de spiegel en zeg tegen jezelf volgend jaar beter.

Gebruik dit forum voor berichten en hoe jij de hobby ervaart,, dan is het toch goed, maar ga geen personen aanvallen die het in principe aan jou over laten hoe je de hobby beleefd, niet iedereen hoeft het toch met jou eens te zijn, kritiek moet je vaak ook opbouwend zien, en daar mee om kunnen gaan, je bent toch zelf ook een sterk persoon.

Omdat het hier zo,n gore pisbak in me topic is geworden door overigens maar enkelen houdt dit nummertje definitief ermee op.
Verwijder het graag leiding alsjeblieft dit is nu zo vervuild geworden dat ik erzelf nog niet eens meer iets uit zou halen.
Gewoon weghalen alles alsjeblieft anders gaat me overlevende zich der nog afvragen wie die ........ mag wezen met de rest van ze ellende troepzooigezeik😤😡🤕😭
Edwin het is Kerst en niemand is hier vandaag negatief geweest over jou of je bak volgens mij. Ik heb net woorden in je post aangepast omdat die over de schreef gaan. Doe een report als je denk dat iemand iets post van niet door de beugel kan maar reageer niet zoals daarnet. We hebben allemaal weleens een mindere dag en misschien heb jij dat vandaag maar laten we elkaar wel respecteren en het netjes houden.

Laatste reactie, toch een beetje triest op deze dag, / avond maar zie geen andere mogelijkheid om in dit forum te blijven, er komt een zekere vijandigheid om de hoek kijken die ik niet wilde maar als een van de weinige op gereageerd hebt en nu ben ik de pisbak.
Edwin, het ga je goed, van mij geen kritiek meer,,had ik zo wie zo nooit zo bedoeld.

Edwin, ik zou het erg jammer vinden. Stille lezer van je topic maar wil nu toch even reageren. Ik heb oprecht waardering gekregen voor je manier van werken, je hebt velen van ons laten zien dat het ook anders kan. En als dit topic verdwijnt, verdwijnt er ook heel veel ervaring van het forum.

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan