Wat is er nieuw

Mos op hout laten groeien.

Met herfstblaadjes kan het nu ook.
 
Veel voeding heeft een chelaat en dat bevordert de opneembaarheid ook. Beetje lastig om cannabis met een aquarium te vergelijken met de ph denk ik 😉
 
En wat denk je vd de poep van water,,vogels bij het systeem?😀?
Dit gaat overplantengroei niet specifiek over dat staatje maar als jij nog tig x canabis herhaald vind google dat intressant.
Optimaal opneembaar per plantspecies.
Wou jij hier een stigma zetten of ben jij bang dat mijn boekenkunde veroudert is.
Denk ff na heh dit is geen wijsheid door 1 co2 en mestspulletje als in een couveuse
 
Laatst bewerkt:
Wou jij hier een stigma zetten of ben jij bang dat mijn boekenkunde veroudert is.
Nou ik heb geen verstand van chemie en hoe dat zitten met gewone planten maar ik kan me voorstellen dat het anders ligt dan bij aquariumplanten.
Maar ik heb geen wiet in de tuin dus hou me er ook niet zo mee bezig 😉

Btw, ik heb ook tientallen oudere boeken hoor en veel klopt prima al zijn soms de inzichten wel wat veranderd.
 
Aquariumplanten zijn gewone planten en het gaat er nu even over dat nutrienten beschikbaarder zijn per plantensoort en per zuurtegraad, vandaar mijn opmerking over wat watervogels altijd aan het water bijdragen qua plantenMest.
Dus ff voor jou john ter verklaring en hoef je geen chemicus voor te zijn.
Het gaat erover dat we nog wat kunnen bijleren als je snapt dat niet alles altijd even oplos en opneembaar is.
 
20241020_163101.jpg
 
Wie daar over mee wil denken,, welkom, dus nutrienten beschikbaarheid per zuurtegraad.
In de 60x30 nooit een middeltje ingeweest
 
Help Users

You haven't joined any rooms.

      You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan