Wat is er nieuw

Mos op hout laten groeien.

Yep🤗🤗🤗vandaar ook dat halve bivakmutsje over den avatar.

Hier 17264123212661328612975.jpg wil ik alles gemiddeld tot de helft, of van 1/3 tot 2/3 de planten want dan zien zij en mij de lumen optimaal beschijnen.
Ze eten 4 tot 6 katten brokjes per dag, lekker lui en en goedkoop van me.

Kijk

vandaag heb ik het licht en de pompfiltercapaciteit verdubbeld17267527480621479262635.jpg17267528171541371601100.jpghet gaat zo vlug nu met alle planten met zoveel vissen dat ik maar dacht, laat het volgroeien met zoveel mogelijk. Hardware,, met software.
Dubbeldikke waterpest groeit hier172675322419688133776.jpghet valt niet eens meer op.

Bijlagen

• 17267539913772127008344.jpg
    17267539913772127008344.jpg
    844 KB · Weergaven: 23
Mooi Edwin maar met meer licht is de vraag naar voeding ook groter he 😉

Ik voer ze ook steeds momenteel met kattenbrokjes, dat gaat als een speer

Lekker voeren toch,.
Het toont nu nog leuk. Hoeveel adviesen erbij om het in de soep laten lopen.
Ik heb o2 nodig zeg, en wat snackvoer om je te begrijpen

Steeds weer wat, te be opmerken.
Maar als als ik het hier nou goed laat zien, Dan komen er weer reclames overheen van dees of geen.
Jammer.

Steeds weer wat, te be opmerken.
Maar als als ik het hier nou goed laat zien, Dan komen er weer reclames overheen van dees of geen.
Jammer.
Reclame kun je voorkomen met een adblocker of donateurschap Edwin.
Wat bedoel je met te be opmerken.

Daarmee bedoel ik dat jij standaard in jouw post steeds maar weer over co2 en en mesten weet te zeuren , wat helemaal nergens voor nodig is maar jij schijnt er wel wel lol in te hebben om die commerciele onzin maar te blijven herhalen,
Dan houdt het ergens op hoor met je gezag zo ben ik klaar met dit.

Noem jezelf maar de weg tot zeer veel geklooi bij het aquariumhouden, waarbij je steeds weer in een eigen knoop verzeilt.
Daardoor weet je wel vaak nieuwelingen te beperken in deze hobby , zie je dat zelf niet in??
Nimmer zal ik ooit weder doneren aan zoiets als dat er hier in stand proberen wordt getracht.

Nou Edwin ik denk dat iedereen hier zo n beetje wel weet dat als je het licht vermeerdert dat de vraag naar voeding ook stijgt en daar wilde ik alleen je op wijzen en dat was enkel goed bedoeld.
Maar goed jammer dat je het zo opvat.

Ja welzeker moeten mensen kunnen inzien om door die standaard replieken heen te kijken.
Tja jammer voor wie of wat dan?
Ik vat niets op, als het zo gaat.

Het

Gaat

1 dubbel.

Ziet er mooi uit Edwin en alleen het linker ruit nog even mooi schoonmaken :DD 😉

Van mij mag het nog kunstiger als ever

Chips , het cleanen vd linkerzijruit schenkt hier nu veel stressreacties bij me vissen.
Die zwemmen nou weer nodeloos langs het raam op en neer.

Uitdaag de experts ermaar bij uit of dat het bedekt houden/laten vd zijkanten iets wenselijks kan zijn.

Knipperdeknap 1 of 2 derde is relatief voor me zicht

1727441626194591891505.jpg

Weer lekker in de kegel vh licht

De moeder van mijn dochter is er ook zo een die zich wel in orde voelt.
Mja ze moeten eigenlijk bewegen en niet zeuren.

20240927_174646.jpg20240927_174633.jpglekker goed gaat het.

Te duur om te verwarmen en belichten, die andere schuiten.
Moet ze loslaten.
60x30 geeft genoeg voor me nu.

Mos, er zijn verschillende soorten, kan zelfs in je bak verschijnen wanneer er een restant aan je aangekochte planten zit. Het groeit inderdaad vrij gemakkelijk. Wanneer je het laat drijven hecht het zich ook aan bijvoorbeeld je achterwand wat ook mooi kan zijn. @Edwin68 op je foto's is je water wat heiig? Is dit bewust of onbewust?

Ik doe met de grote bakken niks meer, die zijn met alleen licht afentoe.

Te duur om te verwarmen en belichten, die andere schuiten.
Moet ze loslaten.
60x30 geeft genoeg voor me nu.
Jammer van de bakken Edwin maar goed het moet wel betaalbaar blijven inderdaad.

Dat is wel zinnig wat jij nu zegt.

Nog sparen en dan kan ik wat geld toegeven voor het verwijderen van die hinderlijke kolossen uit de kamer.
Waar zijn de mensen als ik ze nodig heb, ze hoeven het maar te vermarktplaatsen voor wat centen.

Laatst bewerkt door een moderator:
Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan