Toch😂heb ik me hier weer totaal uit me context laten rukken die ging welbedoelend om een mooie moscreatie
Ja zorro rijdt ook op een fries paard wist u dat😀
Wel ik wil dat de planten groeien uit wat de vissen, slakken en garnalen uitscheiden.
En uit een internetplantenpakket van 30 stuks heb ik er een krappe 10 hier in me bakken kunnen laten overleven en daarvan doen sommige het heel goed ofschoon ook daar wel eens een groeistilstand bij plaatsvind.
Ik verwonder me telkens over het feit dan me medehobbyisten zich zo op co2setjes en aan mesttoevoegingen wijden want dat is mijns inziens totaal niergens voor nodig noch relevant, co2 en mest dat komt uit de dieren die we cultiveren.
Nog ff en dan is mijn aquariumwater goed voor jullie rode plantjes.
Valt me nog mee dat er niemand wakker is om me te vragen of dat wel echte planten zijn.
Verder heb ik al lang geprobeert of co2 en bemesting echt daadwerkelijk zoden aan de dijk zet en op meerdere manieren ook daarom vind ik het allemaal niks.
Vaak ook zie ik hi3r voorbij gaan dat een vers aquarium met best weinig planten aan co2 wordt vertrouwd en dan na vraag op dit forum er allerlei soorten ,,bemestingplannen"" worden aanbevolen.
Misschien ligt het wel aan het water hier uit de kraan of aan wat ik drink.
Het ging me potdorie om een moscreatie te tonen
Bekijk bijlage 358081 in een maand stop ik het zo weer buiten weg.
Bekijk bijlage 358082
Wel als ik niet vraag om bemoeienis dan heb ik er niet om gevraagd en ook niet om mensen met beste bedoelingen(de ergste van allemaal).
In mijn geval zijn er veel van me zorgvuldig opgebouwde vissen populaties vernie
tigd gewoon door zo een algemeen forum herhaald stellinkje.
Hopelijk ooit snel zo,n doodskruisje achter me naam.
Aquariummensen zijn raar voor me geworden.
Het gaat om mos opbinden hier in me topic om daar wat leuks en simpels mee te delen en daar moesten uitteraard geen domme oelewappers over het sturen van dit of dat gaan proberen in te prutsen. En toch gaat het nu weer niet over me mos dus als sommige mensen hier niet meer in me mos onderwerp willen gaan zitten klooien dan zou ik dat wel zo fijn vinden.
Gewoon een leuk bakje houden
Bekijk bijlage 358083 daar gaat het mij om.