Bakje oogt nu ook best leuk Edwin maar zo blijf je wel bezig en van de straat zoals ze dan vaak zeggen😉
😂💪Kritiek zal ik neer slaan en bewondering verwelkomen en vragen staat vrij.
Niets te dweilen, alles is via het aanrecht de gootsteen ingegaan.
Het kwartje moet inderdaad eerst vakken en dat heeft hier ook vele jaren geduurd hoor.Achja ik kwam vanochtend tot een besef .
Ik heb nog zo'n zelfde aanrecht. Ik heb geprobeerd daar een bakje op te zetten maar dat metaal is bij mij niet goed ondersteunt. Ofwel, er zit beweging in. Is dat bij jou niet het geval? Dit kan natuurlijk ook een reden zijn voor breuk. Ik heb het toen niet aangedurfd. Zo'n klein lek OK op het aanrecht maar als de boel klapt is het een ander verhaal.Maar jij hebt ook een zeebak, daar heb me nooit aan durven wagen.
Bekijk bijlage 366410 dit is wel ff blauwig vind je niet?
Bekijk bijlage 366411 en weer rood😎😁
Beter een nano die lekt dan een bak van 2 meter Edwin.
Nou hoe nuchterder ik al die bakken bekijk des te nutteloser ze blijken.
Ik zou ze allemaal leeggieten want dan kunnen ze ook niet gaan lekkenNou hoe nuchterder ik al die bakken bekijk des te nutteloser ze blijken.
Dat hangt ervan af vanuit wiens standpunt je dat bekijkt. Je vissen zijn het daar vast niet mee eens. Die willen niet op t droge.Nou hoe nuchterder ik al die bakken bekijk des te nutteloser ze blijken
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.