Edwin68
Well-known member
Of je moest bedoelen dat sommige hybriden tussen blauw en rood hier groter werden , dat kloptZiet er goed uit! Groot garnaaltje! Je geeft ze spinasie of niet soms 😀
Of je moest bedoelen dat sommige hybriden tussen blauw en rood hier groter werden , dat kloptZiet er goed uit! Groot garnaaltje! Je geeft ze spinasie of niet soms 😀
Gelukkig zeg je het zelf want ik dacht laat ik dat nou eens niet doenTotaal verkeerd😋😀
We kunnen natuurlijk altijd het goedde uit het slechte halen, zonder de een geen ander 😀Totaal verkeerd is dan ook precies zo een zinsnede die vervolgens malinterpreteerd kan worden
De tekening beeld precies goed uit hoe ondiep sommige mensen kunnen wezen.
Laten we het erop houden dat ik het er veel vond🙂Vond je die slakjes nou onheilspellend of convenieerend😂🤣😂🤣😂🤣
Wie eten anders de restjes op 😁 ga je toch niet in je bodem laten rotten 🤪Laten we het erop houden dat ik het er veel vond🙂
De schelpen voor de guppen? Dat is wel als ze echt net geworpen dan guppen zijn wel heel snel aan de oppervlakte te vinden natuurlijk. Of valt dat mee?Ik heb rechts maar een schelpenstapelje aangericht voor ze, zoveel eitjes hebben ze hier nog nooit, dacht laat me eens proberen, ik ga de ouders niet wegvangen en als er een paar zo overleven dan ben ik weer zeer tevreden Bekijk bijlage 358665 hierBekijk bijlage 358666 passen hopelijk wel de jongen tussen. Voor een beetje overlevingsresultaat, maar dat gaat heel langzaam, wel is deze 60cm bak nu een jaar op me keukentafel in bedrijf en er is best veel uitgekomen.
Heel veel mos ten 1e en ook babyvisjes groter laten worden(guppies en platys).
Deze bak krijgt van mij de meeste aandacht van allemaal.
Elk topje van dit mos groeit wel 1 mm per dagBekijk bijlage 358668
Corys zijn schuwe vissen he! Niet zoals die lompe guppen 😆 die zwemmen nog net niet zelf de bek van een vis in 😄Ik denk dat ze daar gebruik van zullen maken maar ja ze zullen daar natuurlijk niet 24/7 vertoeven dus het is afwachten hoeveel er over zullen blijven.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.