Interessant om de garnalen wat bij te voeren met brandnetel. Staan er genoeg met de stikstofcrisis🙂Gepelde rivierkreeftjes waren dat gewoon uit de super hoor!ff vergeten om ze in de koeling te zetten.
vandaag doe ik aan herfst , gevallen bladeren nog wat watervlooien en gekookte brandnetel zijn hun blij mee🤗
Een paar blaadjes in je andijviestamppot voegt al toe, puur brandnetel hoef je mij niet voor te wekkenDan zijn ze dus ook gezonder voor ons. Misschien toch eens een brandnetelsoepje of stamppot maken.
Ik heb deze ruim 20 jaar oude akvastabil met 8x39watt belicht gehad maar dan om veel algen voor de malawicichliden destijds te laten groeien, daarom witte stenen en achterwand.toen gekocht
Prachtige vissen Edwin. Jeetje wat een geweldige bak, 200*60*60!
Als ik me ergens aan kan ergeren dan zijn het algen😉Nu kunnen de planten of de algen komen
Bedoel je die van Lays?crispu nogiets
Wat een mooi vissen!Bekijk bijlage 368508
Het is weer mooi voor vandaag.
Ik heb het net vanuit de lido200 uitgepoot in de 2m dus bereid je maar voor op een flinke zak dan.Nou als je ooit Crispy kwijt moet dan laat het maar weten hoor😉
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.