Ja, dat denk ik dus ook, dat er zowel een plastic buitenmantel als een binnenmantel om de draden zit. Daarom ben ik bang dat ik het beschadig.
Ik heb net contact gehad met HVP aqua, zij belde mij. Ze vonden het niet zo leuk dat ik berichtjes plaats op Facebook. Daarnaast kreeg ik maar weer eens te horen dat het nog nooit gebeurd is dat iemand het niet ge�nstalleerd krijgt.
Ik plaats die berichten op Facebook omdat ik vind dat men wel moet weten wat hij of zij binnen krijgt.
In mijn geval had ik, als ik dit geweten had, niet voor HVP aqua gekozen.
Ik houd ook een beetje vervelend gevoel aan het gesprek over, wat ik net gevoerd heb. Alsof ik een idioot ben. Ja, a-technisch ben ik zeker.... Maar dan moeten ze er een gebruiksaanwijzing bij geven. Dan staat er bijvoorbeeld in dat je met een tang het plastic kunt afstrippen. Als dat er staat en er gaat dan wat verkeerd mee, dan kan ik erop wijzen dat ik precies de gebruiksaanwijzing gevolgd heb. NU zit ik op de gok maar wat aan te klooien, gaat het fout, dan kost mij dat 300 euro. En ik heb het niet op stapels liggen hier....