Met verbazing deze topic gelezen. Wat een hufters zijn het toch die LFS als ik bovenstaande moet geloven. Volgens mij is er maar 1 verantwoordelijk, sorry Patty dat is de koper.je wilde een blikvanger, nu die heb je.
Als wij aquarianen aparte vissen willen houden, worden ze ook aangeboden. De handel bepaald een handelaar zet geen vissen in zijn bak die onverkoopbaar zijn. Niet elke verkoper heeft kennis dat klopt, maar ik ben zelf ook verplicht onderzoek te doen. Krijg je informatie van de verkoper krijgt en je besluit tot koop en later blijkt die informatie niet te kloppen, dan kun je ze hierop aanspreken. Je hebt ook als koper rechten ook al gaat het om levende handel.
Als wij een tv kopen wordt het hele internet geplunderd voor informatie of de tv niet ergens 10€ goedkoper is, maar als we een bezoekje aan de LFS brengen,hopa er kleeft weer een visje aan mijn handen hij was zo leuk, zo kleurrijk zo apart. Bij thuis komst oja wat heb ik ook alweer gekocht ff opzoeken. Iedereen of bijna iedereen heeft wel een telefoon met internet, heb je het niet schrijf je de naam op en ga je thuis zoeken en lezen, ff google en je weet wat er in de bak zit.
Gewoon wikipedia niet dat die info altijd heilig is maar daar staat, roofvis, nachtactief, visetend enz.10 sec. zoekwerk.