Wat is er nieuw

My Dennerle 30l cube aquascape project (iwagumi) van Swag

• Onderwerp starter Onderwerp starter Swag
  • Startdatum Startdatum
650 euro al uitgegeven schrijf je,aan wat is dat dan allemaal ? Welke dingen kosten dan zoveel geld ? Ben ik benieuwd naar.

Eerst een hele set gekocht, daar zit weer geen verwarming bij. Dan wil je akadama, stenen, en planten. Dan zet je er voor 20 euro rasbora in, en 125€ Taiwan bees, dan wil je een andere pomp en verlichting en koopt dan ook gelijk maar een CO2 installatie. Ph min, gh+ kh+, de nodige druppeltesten enz enz enz

Eerst een hele set gekocht, daar zit weer geen verwarming bij. Dan wil je akadama, stenen, en planten. Dan zet je er voor 20 euro rasbora in, en 125€ Taiwan bees, dan wil je een andere pomp en verlichting en koopt dan ook gelijk maar een CO2 installatie. Ph min, gh+ kh+, de nodige druppeltesten enz enz enz
Tja op die manier loopt het dan inderdaad al aardig op,ik ken dat en die garnalen mmmmm mooi maar .........

Bedankt allemaal voor het leuke commentaar! Tot nu toe staat het er zo bij. Morgen denk ik nog wat mos en plantjes erbij. Misschien ook nog wat steen voor een wat groter eiland te kunnen maken. Voor nu even tevreden en wachtend dat die wat helderder wordt.

Bekijk bijlage 40544

Heel erg mooi gedaan zo.

Alleen als je toch nog een achterwand gaat halen, neem dan nog zo'n lampje mee!

Ziet er leuk uit zo, wou al zeggen dat je een doorloop kan maken van het zand van het eerste bakje naar het tweede maar dat heb je al gedaan.

Staat binnen no time 3 of 4 bakjes aan elkaar gelinkt 😀

Ziet er leuk uit zo, wou al zeggen dat je een doorloop kan maken van het zand van het eerste bakje naar het tweede maar dat heb je al gedaan.

Staat binnen no time 3 of 4 bakjes aan elkaar gelinkt 😀

Tot een jaar of 2 geleden had ik inde kelder 28 aqua staan. Helaas kon ik toen het huis niet meer betalen omdat me kindje was overleden en ik even niet in staat was om te werken.

IMG_6717.JPG

Wow, 28 aquariums! Jammer dat je moest verhuizen, maar de reden is er wel eentje waardoor je niet anders kan inderdaad. Mijn oudste is ook overleden, ik weet dus enigszins hoe je je voelt. Sterkte! <3

Oei, die reactie had ik nog niet gezien... Kan me niet indenken hoe dat zou voelen, sterkte!

WoW, prachtig hoe je de twee nano's in elkaar laat doorlopen.

Nog niet tevreden ? Waauw je bent ook een pietje precies hahahaha ben benieuwd wat er aan gaat veranderd worden,bij mij zouden die 2 al meer dan volstaan.:thumbs:

Nog niet tevreden ? Waauw je bent ook een pietje precies hahahaha ben benieuwd wat er aan gaat veranderd worden,bij mij zouden die 2 al meer dan volstaan.:thumbs:

Jaja als je er maar 2 kan ivm met plaatsgebrek moet je wel tevreden zijn he

Jaja als je er maar 2 kan ivm met plaatsgebrek moet je wel tevreden zijn he
Ik heb ook maar net de plaats voor 2 bakken (zie mijn onderschrift).+ er staat nu sinds een paar dagen een aqua40 te draaien voor mijn betta man want die moest ik alleen zetten wegens dat hij de maanvissen niet met rust kon laten.

Prachtig, wat een blikvangers! Denk dat je bezoek meteen naar de bakjes gaat lopen 🙂

Prachtige "duoscape" 😀

Als ik echt mag gaan zeuren over pietluttige dingen zie ik de 2 boompjes in het witte zand als "ongelijk en terugkerend" maar dat is mijn zeurderige mening :sorry:😀😀

Verder enkel waardering :thumbs:

Prachtig, daar zitten heel wat uurtjes in! Wat ga je in het tweede bakje houden?

Prachtige "duoscape" 😀

Als ik echt mag gaan zeuren over pietluttige dingen zie ik de 2 boompjes in het witte zand als "ongelijk en terugkerend" maar dat is mijn zeurderige mening :sorry:😀😀

yes, hier houd ik nu van he! opbouwende kritiek. De boompjes zijn ook nog niet helemaal naar mijn wens Ton. We gaan er wat aan doen, maar wil ze eens even laten groeien en kijken wat ik kan bereiken met knippen van het mos in de vorm van een boom!

Prachtige "duoscape" 😀

Ik vind dat juist mooi dan denk je direct dat het 1 grote aqua scape is die doorloopt van de ene bak in de andere.

Prachtig, daar zitten heel wat uurtjes in! Wat ga je in het tweede bakje houden?

jaja daar zitten idd de nodig uurtjes tot diep in de nacht in 😛 en daar zullen ook nog wel de nodige uurtjes in gaan zitten. Ik denk zoals ik in aanvang wilde beginnen met een groepje kingkongs en misschien een klein nano schoolvisje er in. Neig nu nog naar rasbora galaxy. Ik heb nog een paar weken om te denken he!

Mooie video,het resultaat van hard werken en weten waar je mee bezig bent is gewoon verbluffend dikke chapeau.:petjeaf::thumbs:

Swag ik hoop dat je het niet erg vind dat ik deze video laat zien maar kijk eens vanaf 1minuut 53 seconden.
Ik ben met verstomming geslagen en dat zal iedereen met me eens zijn.

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan