A
AquariaManiak
Guest
Hai, ik hoor jullie allemaal vragen over een nano aquarium. Nano betekent klein, dus nano aquarium is een soort mini aquarium ? Wat is precies een nano aquarium ? Wat kan je dr in houden etc. etc. ?
SaskiaZ zei:Noem voor het gemak alles kleiner dan 60x30x30cm maar een nano bak, omdat alles wat daaronder zit eigenlijk niet geschikt is voor vissen alleen voor garnalen.
SaskiaZ zei:Ja weet ik wel, maar meer als vuistregel voor met name beginners. Kleiner dan 60cm? Dan in principe geen vissen, behoudens enkele specifieke soorten als je ervaren bent/de moeite ervoor wil doen.
Zo beter?
Vooral bedoeld voor mensen die gewoon een paar vissen (namelijk 10-15) in een bakje willen, dat kan echt pas vanaf 60cm, ookal staat er een compleet visbestand op de doos van een 40cm bakje...
Nekko zei:saskia zijn bak is prima voor zijn vissen.
willem666 zei:Verrassend dat net jij er zo over denkt Neko
:O
Maar goed: elk zijn mening, dus bij deze de mijne:
Mijn argument naar Saskia is veel harder van toepassing op jou vrees ik...
Je hebt zelf (te) kleine bakken, meer nog: regelmatig krimpen ze zelfs tijdens je topics 🙄
Bakken met bijvoorbeeld rare (roof)vissen-combinaties en teveel vissen (dit zijn je eigen woorden).
Daarnaast ga je nu en dan ook vrij impulsief te werk bij het starten van nieuwe projectjes merkte ik al in je vele topics...
Mag allemaal h�, maar mijn punt is:
je moet er dan wel rekening mee houden dat dit ervoor zorgt dat jouw (goedbedoelde) raad, advies of oordeel net iets minder overtuigend wordt voor de oplettende lezer...
🙂
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.