Gaaf bakkie! Wat kan jij een geduld opbrengen, respect.
Ziet er goed uit hoor!
Erg mooi zo Daan![]()
Kijkerdekijk. Nu wordt het leuk!!

Leuk gedaan zeg en dat is echt een garnalenparadijs![]()

Leuk bakje zo voor de garnaaltjes![]()
Ik hoop dat als ze goed kweken ze ook naar de Rio kunnen, als schoonmaakploeg samen met de appels.Als mijn garnalen dood gaan, Daan.....😀😀😉
Gaat dus lekker zie ik. Zelf gebruik ik geen voerschaaltje meer want als je veel garnalen hebt dan gaan de groten erin zitten en de kleintjes kunnen dan amper erbij. Ik strooi het op het oppervlak en laat het dan lekker zinken.
Ja ik geef 3x per week een punt in zo n schepje van een rietje en dat gaat wel op hoor. Niet dat ik het zie maar dat doe ik al jaren zo en dan kunnen alle garnalen lekker de bodem afzoeken en dus ook de kleintjes.
Ik denk dat de Sluiers wel een garnaal zullen lusten ondanks de planten maar ja dat heb je nu eenmaal als je ze samen met vissen gaat houden.
Ik heb verder geen algen in de garnalenbakjes eigenlijk en de waarden zijn altijd ok.
Maar kunnen vuurgarnalen ook op een ph verlagende bodem?
Ja! Leuk bakje geworden. Lijkt me lastig een scape maken in zo'n klein bakje. Waarom doe je niet iets met met anubias nana?
Geen co2 nodig en een prachtscape!
Maar ik denk dat een aquasoil met wat HC niet zo moeilijk zal zijn toch?
1 blaadje per week ongeveer.
Voor anubias? Die zijn niet zo kieskeurig. Als je hem iets meer stroming geeft groeit die vast sneller.
Leuk hoor Daan,net ff wat foto's gekeken en wat lijken de vuurgarnalen ineens heel groot in zo'n klein bakje! 😉
Goeie deal. Wat zijn de specs van de LED?
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.