Nano Seabait


De plantjes groeien wel dus dat is iniedergeval positief. Zie graag nog een plaatje als de alg er af is. Wanneer komen de garnalen er in?
 
Ja bijna alle plantjes doen het goed op 1 na maar heb al wat anders voor achterin,moet ik alleen nog in de bodem zetten.
Bruinalg is helemaal weg hoor heb alleen nog geen idee welke garnalen het worden.
Ben nu bezig met osmose water en mineralen maar gaat allemaal op het gemakje.

Foto's volgen snel.
 
Welke tds meter heb je nu dan? Ik had nog wel wat F1 zitten voor je maar ja op de fiets is dat erg ver voor je natuurlijk:juggle:.
 
Ja jammer de grote afstand,ik heb deze

20161231_143725.jpg
 
Geen tijd gehad om te meten maar staat voor morgen op de planning.
Nog een paar kiekjes.

20170102_215105.jpg


20170102_215127.jpg


20170102_215215.jpg
 
Dat is de micranthemoides John,doet het stiekem best goed zoals je ziet en zal ik morgen eens een beetje kortwieken.
Zit trouwens een ringbandsnoekje in want zat als enige overblijver nog in de vision,zag er een beetje mager en ziekjes uit maar sinds ze hier in zit komt ze toch aardig bij.
Als ze er weer helemaal bovenop komt zorg ik ervoor dat ze bij soortgenootjes een nieuw thuis krijgt.
De Mayaca op de achtergrond moet ik nog steeds planten want staat nu nog zo van de lfs met een keramisch ringetje op de bodem.
 
Kyk um goann met syn aquascape!!! lekker hoor!
 
Word een leuke bak.
Maakt voor de Mayaca niets uit deze gaat gewoon door.
 
Ik ben gewoon de nieuwe Takashi Amano Ruben! ;)
Dankje Ton,klopt maar wil de stengeltjes toch een klein beetje verspreiden.
 
Die micranthemum is mooier dan de Monte carlo hier zeg. Die groeit amper maar hoort ook veel lager te blijven volgens mij. Zal eens kijken of ik die van jou hier ook kan kopen.
 
Ja ben benieuwd,is natuurlijk geen garantie dat dit plantje in jouw bak het ook goed doet want kan ook door mijn deskundigheid komen! :D
 
Zag in het topic van Niwla iets dat je ook panda's/king kongs ging kopen vorige week? Nog iets van terecht gekomen?:juggle:
 
Bedankt.
Klopt zitten een paar big mama's bij,hopelijk snel veel nakweek van! ;)
 
Bedankt voor de reacties.
De geleidbaarheid zit tegen de 200 aan John,zelfde als bij de kweker waar ze vandaan komen dus hopelijk gaat dat allemaal goed zo.
 
Ok, was even nieuwsgierig daarnaar. hier heb ik ze op zo n 280. Maar ja zoals je zegt hangt dat mede af van waar ze vandaan komen.
 
Mooi hoor! Heb net die van mij ook binnen. Moet er alleen niet te lang naar kijken word anders een beetje somber van al dat zwart! ;) .
 

Terug
Bovenaan