E
Ertana
Guest
Helllooo,
Ik heb sinds een week een aquarium (80x40x30) dus ik ben alvast vissen aan het uitzoeken. En besef me dat ik beter een 3m bak had kunnen kopen. Want er is zoveel dat ik mooi vind 😛
Ik ben een beginner en wil graag weten wat te combineren is en wat niet. Ben al heel wat uren dit forum afgegaan. Ben een liefhebber van garnalen. Die zou ik graag willen. En daarnaast wat mooie vissen natuurlijk. Dit is een lijstje die ik heb opgeschreven bij de dierenwinkel:
Bloedgarnaal- lysmata debelius
Poetsgarnaal- lysmata amboinensis
Blauwe haai-pangasius micronema
Kwi kwi meerval-hoplosternum pectolare
Antennemeerval-(vergeten op te schrijven)
Dwergalgeneter(vergeten op te schrijven)
Kempvis man crowntail-betta splendens
Slangenvisjes - acanthophthalmus kuhlii
Glaswels india - kryptopterus bicirrhis
Ik snap dat niet alles bij elkaar past. Maar ik zou dus heel graag een garnaal willen. En meervallen vind ik ook erg mooi. Wat is er mogelijk?
Alvast bedankt voor de moeite.
Ik heb sinds een week een aquarium (80x40x30) dus ik ben alvast vissen aan het uitzoeken. En besef me dat ik beter een 3m bak had kunnen kopen. Want er is zoveel dat ik mooi vind 😛
Ik ben een beginner en wil graag weten wat te combineren is en wat niet. Ben al heel wat uren dit forum afgegaan. Ben een liefhebber van garnalen. Die zou ik graag willen. En daarnaast wat mooie vissen natuurlijk. Dit is een lijstje die ik heb opgeschreven bij de dierenwinkel:
Bloedgarnaal- lysmata debelius
Poetsgarnaal- lysmata amboinensis
Blauwe haai-pangasius micronema
Kwi kwi meerval-hoplosternum pectolare
Antennemeerval-(vergeten op te schrijven)
Dwergalgeneter(vergeten op te schrijven)
Kempvis man crowntail-betta splendens
Slangenvisjes - acanthophthalmus kuhlii
Glaswels india - kryptopterus bicirrhis
Ik snap dat niet alles bij elkaar past. Maar ik zou dus heel graag een garnaal willen. En meervallen vind ik ook erg mooi. Wat is er mogelijk?
Alvast bedankt voor de moeite.