Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Voor nu wel hoor, de vissen zijn er erg rustig onder, het waterpeil staat inmiddels ook weer iets hoger.
Mocht ik stress symptomen waarnemen dan zal ik de bak zeker wat voller houden, het is natuurlijk wel de bedoeling dat de vis zich op zn gemak voelt. Tot nu toe lijkt dat wel aardig te lukken.
Ik heb mijn oog wel al laten vallen op een 200x60x60 bak maar dat zal pas weer tegen het eind van het jaar worden als het financieel wat beter gaat. Mocht dat niet lukken komt er eerst een binnenvijvertje van een goed formaat te staan denk ik.
de huidige bak is in principe nog prima maar ik zou toch graag een nieuwe willen die ietsjes groter is en dan met name iets breder.
Ook ga ik alles waarschijnlijk weer een andere plek in huis geven, dit proces zal ook wel even duren maar dan hoop ik straks alles langs 1 wand te hebben, dit omdat midden in de kamer toch net wat meer in de weg staat als ik had verwacht en ik er dan ook wat geruster op ben om alle bakken helemaal te vullen (ivm gewicht). Ook hierbij tot nu toe geen problemen gehad en hou alles in de gaten natuurlijk maar soms denk je er toch aan dat het wel een heleboel water en gewicht is haha