N
Niels den Brouwer
Guest
Goedemiddag,
Ben aan het kijken voor een nieuw aquarium en zal de Aquatlantis Fusion 80 worden.
deze heeft de maten: Afmeting aquarium: 80x40x55cm, Volume: 176ltr.
Nu heb ik al een Superfish home 60 staan, maar daar heb ik eerst planten geplaatst en daarna aantal vissen
toegevoegd. Nu gaan we dit anders aanpakken door eerst het visbestand te bepalen en aan de hand daarvan
de bak in te richten.
had het volgende in gedachten:
- Koppel DwergGourami (mochten er geen goede exemplaren zijn dan kan dit ook de Honinggourami worden)
-voor de middenlaag een schooltje met Rasbora Hengeli - 15 stuks
- onderlaag Corydoras Panda 8 stuks
- evt een L103 Peckoltia Vittata (volgens diverse sites zou deze in 80cm kunnen)
temperatuur zou rond de 23-24 graden moeten zijn om iedereen tevreden te houden.
wat zijn jullie meningen hierover - gaat dit werken?
Ben aan het kijken voor een nieuw aquarium en zal de Aquatlantis Fusion 80 worden.
deze heeft de maten: Afmeting aquarium: 80x40x55cm, Volume: 176ltr.
Nu heb ik al een Superfish home 60 staan, maar daar heb ik eerst planten geplaatst en daarna aantal vissen
toegevoegd. Nu gaan we dit anders aanpakken door eerst het visbestand te bepalen en aan de hand daarvan
de bak in te richten.
had het volgende in gedachten:
- Koppel DwergGourami (mochten er geen goede exemplaren zijn dan kan dit ook de Honinggourami worden)
-voor de middenlaag een schooltje met Rasbora Hengeli - 15 stuks
- onderlaag Corydoras Panda 8 stuks
- evt een L103 Peckoltia Vittata (volgens diverse sites zou deze in 80cm kunnen)
temperatuur zou rond de 23-24 graden moeten zijn om iedereen tevreden te houden.
wat zijn jullie meningen hierover - gaat dit werken?