https://www.seaflowerstore.com/nl/a...BdCxxSM1iQ8yOB0ITYpHZZbxSR2VW3MhoCM2kQAvD_BwE
Werkt dat spul een beetje denk je?
Als je eens tijd ervoor hebt, raad ik iedereen in de zoutwater hobby aan om deze lezing te kijken:https://www.seaflowerstore.com/nl/a...BdCxxSM1iQ8yOB0ITYpHZZbxSR2VW3MhoCM2kQAvD_BwE
Nemo!!Leuke vissen ook![]()
Als in levend?Ik dacht dus even dat ze echt waren![]()
Oh, echt? NogmaalsAls in levend?
Dat zijn ze ook
Speciaal voor jou...Oh, echt? Nogmaals![]()
Thea moet dus niet aan zeewater beginnen want dan laat ze er ECHTE Haringen in zwemmen🤣🤣Oh, echt? Nogmaals![]()
Zeker wel, afhankelijk van de methode/ start kan je wel vrij vroeg klein aantal vissen toevoegenHet zijn echte vissen! Leuk hoor! Hoeft een zeewaterbak niet in te draaien zoels zoetwater?
Nee joh, zoutwater moet je 4 weken ronddraaien en ik dacht dat je dat wel wist. Ik werd er hier tureluurs van🤣Het zijn echte vissen! Leuk hoor! Hoeft een zeewaterbak niet in te draaien zoels zoetwater?
Maak me maar belachelijk....Nee joh, zoutwater moet je 4 weken ronddraaien en ik dacht dat je dat wel wist. Ik werd er hier tureluurs van🤣![]()
Dat komt door mn trauma dat ik heb door het posten van oude foto s in mijn FA😉Maak me maar belachelijk....
Je doelt op de gewone special blend die ik ook heb?(arka special blend)
Ja.. heet microbelift.. maar wordt gemaakt door arka (begin echt fan van hun te worden)Je doelt op de gewone special blend die ik ook heb?
https://coralandfishstore.nl/nl/wat...v1W-XYk9lqHZFNnB9rvJY0kMHbqcaWLBoCJRMQAvD_BwE
Ja de geur is zeg maar erg aanwezig 🤣Aha, die naam kende ik niet en alleen Microbelift maar dan hebben we het over dezelfde stinkzooi.
Klinkt bekend … osmose vergeten uit te zetten ?En dan kom je sochtends beneden....
En is de vloer nat
Ik denk eerder de douche gisteravondKlinkt bekend … osmose vergeten uit te zetten ?
Vloer is pvc dus geen drama met drama gelukkigIk denk eerder de douche gisteravond
Dat overkomt iedereen wel denk ik Aron en ik heb het ook gehad de eerste jaren en toen maar een watermelder neergezet. Ik hoop dat je geen schade aan je vloer hebt.
Dat zijn geen leuke dingen 🙁.Nee bodem van de bak lek
Nee.. geen idee.. zit een multiplex plaat onder gelijmd...Dat zijn geen leuke dingen 🙁.
Je kan zeker niet zien waar die lekt ?
Nee.. is niet de moeite.. is zonde maar helaas..Nou dat is balen zeg en kun je dat zelf nog herstellen?
Het is niet de doorvoer zelf.. maar bij de doorvoeren is de multiplex plaat niet doorgetrokken.. daarom komt het ook daaruit..Het gunstigste zou zijn dat die lekt langs de doorvoer dat is dan wel makkelijk op te lossen.
Maar iets groter gaan is ook nooit verkeerd 🤔
dan idd eerst maar snel de inhoud eruit halen en uiteindelijk zal er wel te zien zijn waar die lekt.Het is niet de doorvoer zelf.. maar bij de doorvoeren is de multiplex plaat niet doorgetrokken.. daarom komt het ook daaruit..
Maar ook aan de voorkant
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.