Je kookt de structuur ook kapot en dan zullen ze ook sneller vergaan volgens mij.
inderdaad, en ook heel wat kleiner dan de galaxy, dus ook wat minder vuiligheid in het aquariumDat zijn ook mooie kleurrijke visjes Stef.
O ik dacht dat de Galaxy kleiner bleef maar dan vergis ik me dus.
dario dario vind ik ook 1 van de mooiste vissen dat er zijn, in mijn bakje zie ik ze ook niet veel, weet 100% zeker dat er nog 2 zijn van de 3.Ik blijf de Dario Dario een mooi visje vinden.
8 jaar terug had ik ze ook in m'n oude Rio 125.
Had alleen het probleem dat ik ze niet altijd kon vinden omdat het best wel een "groene"bak was.
De Rio heb ik ondertussen niet meer.
https://aquaforum.nl/threads/rio-125-van-wieringer78.88852/
Die is toen weg gegaan n.a.v. m'n grotere aquarium.
Ondertussen heb ik wel weer 2 aquariums staan.
valt goed mee vind ik, veel beter toen ik 20+- rasbora galaxy ahd dat was pas druk.Best een drukke bezetting al zijn ze natuurlijk niet groot.
Eerlijk dat ik het niet weet, maar hierbij de foto's.Zijn dat bloemen in de Echino? Meestal zijn dat stengels met adventplantjes.
alleen capsules, maar vind het raar dat het dan alleen net de groene zijn, en niet de bruine die er last van hebbenGebruik je voeding in de bodem bij de Crypto s?
Welke soort crypto is dat? Ik heb ook gehad dat de bladeren bruin werden, maar dat hoorde bij de plant. Onderwatervorm denk ikalleen capsules, maar vind het raar dat het dan alleen net de groene zijn, en niet de bruine die er last van hebben
verschillende soorten 😀Welke soort crypto is dat? Ik heb ook gehad dat de bladeren bruin werden, maar dat hoorde bij de plant. Onderwatervorm denk ik
De wendtii brown wordt dus bruin 🤣🤣, de rest weet ik zo niet maar dat kun je opzoeken, als je weet welke cryptocoryne het is waarvan de planten nu bruin wordenverschillende soorten 😀
crypto Becketi
crypto willisii
crypto wendti brown
crypto nevelli
Cryptocoryne nurii
Cryptocoryne spiralis Red
....
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.