Co2 blijft op donker groen staanDenk dat je misschien een nh3/4 piek hebt en dat is ook een boost voor algen. Weet zo ook niet of je co2 doseert maar de co2 moet wel in balans zijn met de hoeveelheid licht.
Ik ben er geweest🤗 daar zwemmen onze gewenste vissen als stekelbaarsjes uit de sloot vroeger.Alles gaat weer prima hier, alg verminderd en vissen zwemmen vrolijk rond.
Donderdag laatste grote onderhoudsbeurt en dan zaterdag op reis naar Mexico voor 3 weken, hopelijk zie ik daar veel vissen in de natuur.
Welke regio zijn jullie geweest ?Ik ben er geweest🤗 daar zwemmen onze gewenste vissen als stekelbaarsjes uit de sloot vroeger.
Altijd voorzichtig met de ,,salsas,, de ene kan wel 100x heter zijn als de andere.
miss na de vakantie weer zwart doen 😀Minder leuk die witte muur erachter😀
zitten er nog in hoor maar 3-4 plantjes zodat het niet te vol zit in die 3 weken tijdFlink gesnoeid Stef en geen drijvers meer zie ik.
Schoolbordverf zou ook mooi staan denk ik.Minder leuk die witte muur erachter😀
Brengt een luchtpomp met steentje en bubbels niet juist meer co2?Vanwaar de luchtpomp? Die verdrijft juist co2 uit je water, wat je vissen nodig hebben
Als je co2 toevoegt dan zit je boven het natuurlijk gehalte en dan verjaag je co2. Als je geen co2 toevoegt dan is dat een ander verhaal.Brengt een luchtpomp met steentje en bubbels niet juist meer co2?
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.