Nieuwe bioloog van Acrylaat


Maar dit is toch ook schoftig duur?
OMG...

Tuinkabouter gaat dezelfde fase door waar ik 2 maanden in heb gezeten...... uuuuren op internet.... liters kwijl op de grond.... nachten wakker liggen als een kleuter voor sinterklaasavond... en vervolgens de intense teleurstelling... THE HORROR.... dat het allemaal niet te importeren valt.

Mocht je toch dit avontuur aangaan... mijn beste vondst was bijgevoegd plaatje ... zijn Nederlanders die dit voor de particuliere markt verzorgen... mailwisseling met die lui kwam mij heel betrouwbaar over

1633335740576.png
 
OMG...

Tuinkabouter gaat dezelfde fase door waar ik 2 maanden in heb gezeten...... uuuuren op internet.... liters kwijl op de grond.... nachten wakker liggen als een kleuter voor sinterklaasavond... en vervolgens de intense teleurstelling... THE HORROR.... dat het allemaal niet te importeren valt.

Mocht je toch dit avontuur aangaan... mijn beste vondst was bijgevoegd plaatje ... zijn Nederlanders die dit voor de particuliere markt verzorgen... mailwisseling met die lui kwam mij heel betrouwbaar over

Bekijk bijlage 332090
Nou sorry hoor, maar $1800+ vragen voor iets wat €700 aan materiaal kost gaat mij een flink aantal bruggen te ver xD
Lig dan eerder te huilen dat ik nog steeds geen fatsoenlijke prijs heb gewonnen in de staatsoplichterij :p
 
Nou sorry hoor, maar $1800+ vragen voor iets wat €700 aan materiaal kost gaat mij een flink aantal bruggen te ver xD
Lig dan eerder te huilen dat ik nog steeds geen fatsoenlijke prijs heb gewonnen in de staatsoplichterij :p
HAHAHA..... precies DAT ja.... ik schrok me ook helemaal het lazerus... en dan doen ze nog een trucje met waardebepaling ... iets met netto en bruto... om de kosten nog iets te drukken.... ze informeren je ook netjes wat er nog bijkomt wanneer onze eigen vrienden van de douane je nog een poot uit gaan rukken... het valt allemaal niet mee.

Echter. Toen ik dit verhaal aan mijn broertje vertelde (hij zit in de transportwereld, global, oa ook USA en midden oosten), vond hij een 100% opslag een goeie deal. De hele scheepvaart schijn enorm onder druk te staan, al tijden, het is onmogelijk om nog een fatsoenlijke planning te maken en dan gaan onvoorspelbare kosten enorm de pan uit. Een lading containers ineens ergens 3 weken op een terminal laten staan omdat er geen transport is, en je bent meteen een vermogen kwijt.

Ik heb het er ook niet voor over hoor. Je zou toch liever zien dat Europeese wholesales de Europeese markt gaan benutten dit soort producten .

het is allemaal zulk mooi spul man !!!

fijne dag

mark
 
Zeker mooi spul, snap oprecht niet dat het hier niet te krijgen is….
 
Die is helaas veel te klein.
Denk dat ik het alsnog zelf ga lijmen, gister ff al het materiaal bij elkaar gezocht en kom dan uit op €350.
Moeten enkel nog de deksels worden gemaakt/gekocht en alles moet nog onder de laser door
Kleine rectificatie, dit was zonder btw xD
Kom op bijna €400 uit qua materiaal..
Als ik het vak voor de theiling schrap en die extern plaats zit ik op €325 aan acrylaat en lijm
 

Terug
Bovenaan