Nieuwe forum software vragen, fouten, verbeteringen enzovoort


is het mogelijk de submit knop in chat op een eigen regel te plaatsen. Hij zit namelijk vaak in de weg tijdens het mobiel chatten. Overlap op de text.
Android toestel
 
AF reageert ineens zeer vlot, upgrade gehad?
 
Ik wil allereerst graag het punt maken dat ik blij ben met het forum, ik er enorm van geleerd heb en dat mijn bericht hieronder dus niet is bedoelt om enkel kritiek te leveren.
Ik begrijp dat het forum voor de mensen achter de schermen niet hun hoofdzakelijk bron van inkomsten is en zij dit allemaal, naar mijn idee, nagenoeg vrijwillig doen zodat wij kunnen genieten van dit prachtige forum.

Mijn dank is groot! :petjeaf:



Het blijft jammer dat er geen communicatie, doelstelling, tijdspad, start en afgerond meldingen komen, het gebeurd maar, ondanks dat gebruikers dat niet fijn vinden.

Wat is er bijv. aan het YouTube issue gedaan?

Maar dit is puur mijn mening en visie!
Ik begrijp jouw punt steeds beter en zou bovenstaande punten ook graag anders zien. Het is fijn als er duidelijker gecommuniceerd kan worden over het onderhoud. Ik zou dit graag aangekondigd zien al is het maar 12 uur vooraf. Momenteel zit ik soms helemaal klaar om te genieten van het forum en kom er dan achter dat het offline is voor onderhoud.

Het YouTube issue is volgens mij wel snel opgelost. Ik neem aan dat je doelt op het niet kunnen afspelen van video's die geplaatst werden?

Like!

Bij gebrek aan de like button wat wij nog steeds niet snappen.
Inderdaad, een like button lijkt mij juist iets toevoegen aan dit topic. Als iemand bijvoorbeeld schrijft "Ik mis de kleur roze bij het kiezen van de kleurenthema's van het forum" en krijgt daar 250 likes op dan lijkt het mij des te duidelijker hoe veel mensen dit ook graag zouden willen en/of belangrijk vinden.

En weer reclame op de startpagina
Ik ook. Daarom kwam ik oorspronkelijk hier in dit topic. Mijn vrouw schrikt zich helemaal wild als ze dit in beeld ziet staan als ze voorbij loopt. Ik ben wederom donateur maar krijg ondanks dat nog steeds met grote regelmaat advertenties te zien. Ik vind het jammer om te merken dat ik inmiddels ruim een jaar betaal maar ik nog steeds vaak voor de verrassing sta of ik wel of geen reclames ga zien als ik naar het forum ga. Het wordt bijna interessant om geen donateur meer te worden, de addblocker aan te zetten en die ieder jaar te betalen voor een reclamevrij forum. :juggle: Nee hoor, dat laatste is een grapje natuurlijk!

1596117554078.png


is het mogelijk de submit knop in chat op een eigen regel te plaatsen. Hij zit namelijk vaak in de weg tijdens het mobiel chatten. Overlap op de text.
Android toestel
Ik heb dat zelfde probleem ook op twee verschillende laptop's en de vaste computer. Er valt bij mij vaak een woord weg aan het einde van de zin. Die verdwijnt dan onder de 'Submit' knop inderdaad. :petjeaf:
 
Ik begrijp dat het forum voor de mensen achter de schermen niet hun hoofdzakelijk bron van inkomsten is en zij dit allemaal, naar mijn idee, nagenoeg vrijwillig doen zodat wij kunnen genieten van dit prachtige forum.
Dat nagenoeg mag je weg laten en geheel van maken (kost zelfs) ;))
maar ik nog steeds vaak voor de verrassing sta of ik wel of geen reclames ga zien als ik naar het forum ga
Dat blijft ook voor ons een heel lastig puntje, soms wordt dit even vergeten na een update om goed te zetten of is Marcel nog dingen aan het bijwerken, maar dat kan je altijd hier melden.
De reclames zijn een heel kleine opbrengst, maar daarom juist zo noodzakelijk om dit forum draaiend te houden en geen al te grote downgrade hoeven te gaan doen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik heb dit bericht uitgeprint en zal kijken waar verbeteringen mogelijk zijn.
Ik heb een testaccount wat donateur is en zie 0.0 reclame. Mochten donateurs dat wel zien, stuur mij dan even een berichtje met een printscreen zodat ik kan zien waar de reclame zich voordoet.
2 weken geleden is de software in beta-test fase aangekomen en heb hiermee al getest. Ik verwacht op korte termijn de produktie-versie. Ik wil hier op wachten vanwege de extra functionaliteit en wil voor nu even wachten met het sleutelen aan allerlei instellingen.
 
Blijkbaar is die like knop alleen voor beheer en admin accounts.
Probeer eens met je testaccount
 
na lang zoeken denk ik dat de Like button weer terug is voor ingelogde leden, niet zijnde donateurs. Graag hoor ik of dit klopt!
 
Wellicht is een like knop handig, ipv dat 3 4 mensen hetzelfde zeggen dan kan de like laten zien hoeveel mensen hetzelfde probleem hebben?


Ik heb dit bericht uitgeprint en zal kijken waar verbeteringen mogelijk zijn.
Ik heb een testaccount wat donateur is en zie 0.0 reclame. Mochten donateurs dat wel zien, stuur mij dan even een berichtje met een printscreen zodat ik kan zien waar de reclame zich voordoet.
2 weken geleden is de software in beta-test fase aangekomen en heb hiermee al getest. Ik verwacht op korte termijn de produktie-versie. Ik wil hier op wachten vanwege de extra functionaliteit en wil voor nu even wachten met het sleutelen aan allerlei instellingen.
Welke extra functionaliteiten heb je het over dan?
 
like knop doet het weer hoop ik, zit nog te wachten op bevestiging
 
overigens ben ik nu bezig om een copie van het forum op een andere domeinnaam te zetten en daar de beta versie op te zettten, dan kunnen jullie kijken hoe de nwe functionaliteiten werken...
E.e.a is hier te lezen:
 
grrrr......met mijn test Nicole1966 account, die geen donateur status heeft lukt het wel....bah snap er niks van...ga verder spitten...
 
Goed werk hoor Marcel! :petjeaf:
 
Ik kreeg en krijg de reclames overigens op praktisch iedere pagina te zien. Hier een screenshot dat ik zojuist genomen heb van de homepage van het forum.

1596220865882.png


En fair voor mijn voeten ben ik zeker, daar hoeft Hypersoft Sneakers zich geen zorgen om te maken hoor.. :juggle: :petjeaf:
 
dat zijn de hoofd en bottom banners die iedereen ziet, mits je donateur bent.
Waar het mij nu even om gaat is dat je als "user" geen reclame ziet binnen in de postings, die waren vrij irritant.
De hoofd en bottom banners zorgen voor de inkomsten om de dedicated server te beostigen
 
Ik krijg zowaar een like van @rjoemman. En zover ik weet kunnen alleen beheerders en moderators likes geven in dit topic. Dat betekend dus dat... Leuk Raoul! Gefeliciteerd hoor met je nieuwe functie! :r

De likes zijn nu hier voor een ieder mogelijk....
 
dat zijn de hoofd en bottom banners die iedereen ziet, mits je donateur bent.
Ik hoop dat het woord "mits" het woord "tenzij" had moeten zijn..?! Ik dacht dat donateurs van een reclamevrij forum konden genieten?
 
ja dat kunnen ze ook.....
 
Waar het mij nu even om gaat is dat je als "user" geen reclame ziet binnen in de postings, die waren vrij irritant.

Bedoel je daar het onderstaande mee?
1596225167926.png
 
Ja goed dat je even wat schermprintjes stuur.
Zal kijken waar de issue zit...
 
Is dit de bedoeling als donateur zijnde of niet
Schermafdruk op 2020-08-01 23-53-35.png

voor de rest geen moeite mee hoor maar vroeg het me gewoon af
 
Is dit de bedoeling als donateur zijnde of niet
Bekijk bijlage 304494
voor de rest geen moeite mee hoor maar vroeg het me gewoon af
Als dit voor donateurs de bedoeling is heb ik daar dus wel moeite mee... Ik heb namelijk betaald voor een reclamevrij forum. Het staat namelijk vermeld in de derde regel:
1596351300011.png


Als ik dan alsnog reclame te zien krijg vind ik dat niet eerlijk. :petjeaf:
 
Als dit voor donateurs de bedoeling is heb ik daar dus wel moeite mee... Ik heb namelijk betaald voor een reclamevrij forum. Het staat namelijk vermeld in de derde regel:
Bekijk bijlage 304504

Als ik dan alsnog reclame te zien krijg vind ik dat niet eerlijk. :petjeaf:
Och het is een sponsor van het forum dus om daar nu over te vallen lijkt me niet maar goed ieder zijn mening.
Heb trouwens wel mijn osmose apparatuur daar vandaan gehaald mede door de bovenstaande link en omdat het bedrijf het forum ondersteund.
 
Het is reclame toch of zie ik dat verkeerd? Als er letterlijk staat "Tevens ziet u geen enkele reclame meer" en ik reken 25,- euro af om vervolgens gewoon nog steeds reclame te zien vind ik dat niet eerlijk. Ik struikel er niet over, maar als de gang van zaken is, vind ik dat een foute gang van zaken. Je zegt "als je 25 euro betaald zie je geen reclame meer" maar daarna blijf je reclame zien. :juggle:
 
Helemaal mee eens.

Ik wordt echt doodmoe en lichtelijk geïrriteerd van reclames overal waar je komt op internet.
Omdat ik AF als serieus medium zie waar ik veel tijd in stop vind ik het wel waard of 25 euro te doneren om van die ellendige reclames af te zijn.

Dus deze reclame is ongepast.
 
Als het goed is, zie je ze nu niet meer.
Was bezig met aanpassen van wat instellingen....

Ik ben blij met jouw bericht. Maar toen ik vervolgens de adblocker uit heb gezet was dit ook zo weer verdwenen helaas.
Het eerste screenshot is van deze pagina bovenin. Het tweede screenshot is van deze pagina maar dan helemaal onderin.
Het is ook wel erg jammer want ik weet dat er leden zijn die om deze redenen geen betalende leden zijn.
Ik vind het ook te onduidelijk wat er gebeurt op de achtergrond, iedere keer toch reclame terwijl je die afkoopt en de communicatie is ook een puntje voor verbetering als je het mij vraagt..

Verder ben ik echt blij met het forum hoor! :petjeaf:


1596427813928.png



1596427985826.png
 
Als het goed is, zie je ze nu niet meer.
Was bezig met aanpassen van wat instellingen....
Klopt is weer weg Marcel
Stoorde mij zelf niet hoor :)
totaal geen reclame hier (y)
 
Ik ben blij met jouw bericht. Maar toen ik vervolgens de adblocker uit heb gezet was dit ook zo weer verdwenen helaas.
Het eerste screenshot is van deze pagina bovenin. Het tweede screenshot is van deze pagina maar dan helemaal onderin.
Het is ook wel erg jammer want ik weet dat er leden zijn die om deze redenen geen betalende leden zijn.
Ik vind het ook te onduidelijk wat er gebeurt op de achtergrond, iedere keer toch reclame terwijl je die afkoopt en de communicatie is ook een puntje voor verbetering als je het mij vraagt..

Verder ben ik echt blij met het forum hoor! :petjeaf:


Bekijk bijlage 304601


Bekijk bijlage 304602
Hmm vreemd maar kijk eens hier naar
Schermafdruk op 2020-08-03 07-00-08.png
en nu de jouwe
Schermafdruk op 2020-08-03 07-01-08.png
mis iets ben je nog wel donateur of moet Marcel nog iets aanpassen bij je gebeuren.
 
Hmm vreemd maar kijk eens hier naar Bekijk bijlage 304604 en nu de jouwe Bekijk bijlage 304605 mis iets ben je nog wel donateur of moet Marcel nog iets aanpassen bij je gebeuren.
Dat heb jij heel scherp opgemerkt. Ik heb onlangs wel 25,- euro betaald om wederom een jaar donateur te zijn van het forum. Echter zie ik nu hetzelfde als jouw voorbeeld hierboven. Ik kan nergens terugvinden dat ik daadwerkelijk geregistreerd sta als AquaForum Donateur.

Ik zal het beheer even een berichtje sturen. Bedankt voor het spotten! :petjeaf:
 
Dat heb jij heel scherp opgemerkt. Ik heb onlangs wel 25,- euro betaald om wederom een jaar donateur te zijn van het forum. Echter zie ik nu hetzelfde als jouw voorbeeld hierboven. Ik kan nergens terugvinden dat ik daadwerkelijk geregistreerd sta als AquaForum Donateur.

Ik zal het beheer even een berichtje sturen. Bedankt voor het spotten! :petjeaf:
Reeds doorgegeven.
 

Terug
Bovenaan