Conclusie: een verkeerde weergave op AF van een “landscape” opname is een instelling van telefoon.
De details van de foto
Conclusie: een verkeerde weergave op AF van een “landscape” opname is een instelling van telefoon.
Klopt, want aan mn telefoon is nooit iets gewijzigd qua camera instellingen en ging altijd goed met plaatsen.Ook met een goed ingestelde telefoon gaat het niet goed.
Moet iedere landscape foto extra bewerken om te zorgen dat het forum hem goed neer zet.
Is sinds een update en je ziet het ineens in diverse topics bij diverse mensen.
Mijn Samsung foto APP laat de foto's zien zoals op AFNou ik vindt het raar, want in de foto app zijn ze normaal goed zichtbaar, dus dat draaien gebeurt toch echt via de software van AF volgens mij.

Nee, eerder stonden de cijfers ook onderaan de pagina volgens mij boven het reactievlak, Nu dus niet meer.Bij de nummers van de pagina s staan..... en daar kun je een nummer van een pagina invullen. Of ik begrijp het niet goed![]()
Op Windows zou je als het goed is met de toets 'End' naar onder up de pagina moeten gaan. Met 'Home' ga je helemaal naar boven.Euh… denk dat ik erachter ben gekomen… als je op P1 begint te scrollen met je muis of vinger op scherm scrollt hij door naar de laatste berichten.. lekker onhandig bij 50+ pagina’s.
heb niet zo’n knop op de iPad… 😉Op Windows zou je als het goed is met de toets 'End' naar onder up de pagina moeten gaan. Met 'Home' ga je helemaal naar boven.
Ja is een bug die ze in de volgende versie al opgelost hebben, zie hier: https://aquaforum.nl/threads/nieuwe...n-verbeteringen-enzovoort.167344/post-2567958Dat soms de foto s niet recht gepost worden kan te maken hebben met een Apple device en soms gebeurt het ook met een ander device en waarschijnlijk betreft het een bug die ze hopelijk met een volgende update gaan oplossen.
Is dit nu verholpen en zou je dat kunnen testen. Ook andere leden mogen dit natuurlijk aangeven.Ook met een goed ingestelde telefoon gaat het niet goed.
Moet iedere landscape foto extra bewerken om te zorgen dat het forum hem goed neer zet.
Is sinds een update en je ziet het ineens in diverse topics bij diverse mensen.
Bij mij gaat het goed met het plaatsen van "landscape" foto's (Samsung A56)Is dit nu verholpen en zou je dat kunnen testen. Ook andere leden mogen dit natuurlijk aangeven.
Bij "landscape" wordt blijkbaar verwacht dat je ook een "horizon(taal)" foto maakt (Samsung A56)Het verschil zit 'm in de gegenereerd de EXIF metadata door mijn telefoon.
ik heb nu nagenoeg alle reclame uitgezet. Dat betekent dat er geen inkomsten meer zijn! Dus nu kost de server mij 150 euro / maand.
Ik ben ook wel benieuwd hoe het komt dat de hostingkosten hier zo hoog zijn. Daar moet toch wel iets op te verzinnen zijn? Er zijn talloze fora die op (een versie van) deze software draaien. Ik geloof nooit dat die allemaal 150 euro per maand kwijt zijn aan licentiekosten, datagebruik etc.. En voor zover het datagebruik een probleem is, beperk je gewoon de mogelijkheden van mensen om grote bestanden te uploaden.Geen idee wat je waar dan afneemt, maar voor een forum als dit moet je voor (hooguit) paar tientjes per maand toch wel klaar zijn met een unmanaged VPS.
Dit dus eigenlijk. Ik ben een aardige tijd donateur geweest. Nu even niet, omdat ik minder op het forum zit. Maar dan merk je dus gelijk hoe de forumervaring is van mensen die geen abonnement hebben en die misschien wel voor het eerst komen kijken. Het schrikt echt af.Je hoeft niet alles uit te zetten, het gaat vooral om de excessieve full screen reclames die met iedere handeling die je doet weg gedrukt moeten worden.
Die maken het forum volledig onbruikbaar en zorgen tevens voor veel minder bezoekers.
Grootste struikelblok is de hoeveelheid data verkeer....ruim 50 Gb per maand,

Nou soms vergis je je want door mn telefoon abonnement weet ik wat fair use policy betekend en dat je normaliter dan geen gedoe hebt met de hoeveelheid data. Maar goed het is al heel wat dat ik dit weet hoor@jessicapilon je geeft het bericht van Marcel hierboven wel een duimpje maar jij weet net zo min als mij wat het allemaal betekend![]()
![]()
![]()

Je schiet jezelf een beetje in je been...Grootste struikelblok is de hoeveelheid data verkeer....ruim 50 Gb per maand, en daar betaal je bij een cloud oplossing of andere shared hosting oplossing de hoofdprijs voor.
Ik heb daar dan geen verstand van maar dat is wel een sectie die juist veel waardering krijgt van ledenDaarnaast vreten de foto-albums natuurlijk een hoop traffic

Het laden van de homepage kost met reclame dus bijna 5x zoveel traffic
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.