Ik heb zonet afgelopen pagina's nog eens doorlezen, en ik moet zeggen dat ik geschrokken ben van de berichten afgelopen tijd...
Ik ben ondertussen ook meer dan 10 jaar lid hier, en het zou jammer zijn dat het forum met zijn vele content verloren zou gaan. Ook heb ik het gevoel dat het forum nog steeds goed bezocht wordt, desondanks er laatste jaren alternatieven de kop op kwamen steken.
Verder wordt er steeds op één vraag niet geantwoord: wat zijn de kosten om het forum draaiende te houden? Als hier wat transparantie kan zijn naar alle leden toe lijkt het mij enerzijds mogelijk om bestaande donateurs meer info te kunnen geven, en zo ook nieuwe donateurs aan te trekken die dan een idee hebben waarvoor ze precies betalen.
Ik ben in het verleden ook donateur geweest, maar zie niet in waarom je dat zou behouden als er uiteindelijk toch geen deftige uitleg komt op vragen of feedback.
Dus Marcel, wees even transparant over de kosten die zich jaarlijks de kop opsteken. Ik neem aan dat het meer is dan gemiddeld lid denkt, dus daarom ook belangrijk om hierover te communiceren.
Pas dan kunnen er oplossingen gezocht worden. En die zijn er zeker.