Wat is er nieuw

Nieuwe forum software vragen, fouten, verbeteringen enzovoort

Ik zou dan de onder forum > jouw account instellingen > voorkeuen > Alert Preferences = No alerts en resultaat afwachten
Thanks, ik ga het eens proberen. 🙂 👍 Het is functionaliteit uitzetten, maar goed, als het helpt... :juggle:
Geen verschil helaas.

Eigenlijk had na het uitzetten (Alert Preferences = No alerts) ook de Brave browser cache opgeschoond moeten worden om een valide testresultaat te krijgen.

Eigenlijk had na het uitzetten (Alert Preferences = No alerts) ook de Brave browser cache opgeschoond moeten worden om een valide testresultaat te krijgen.
Goed punt, dank je. 🙂

No alerts. Cache leeg. Alle cookies en overige site-info ook weg.

Forum geopend. Browser naar achtergrond. Even later weer openen --> direct weer die crash.

👎

Ik gebruik Brave ook, op iPad en iPhone, geen problemen hier

Ik heb zonet afgelopen pagina's nog eens doorlezen, en ik moet zeggen dat ik geschrokken ben van de berichten afgelopen tijd...
Ik ben ondertussen ook meer dan 10 jaar lid hier, en het zou jammer zijn dat het forum met zijn vele content verloren zou gaan. Ook heb ik het gevoel dat het forum nog steeds goed bezocht wordt, desondanks er laatste jaren alternatieven de kop op kwamen steken.

Verder wordt er steeds op één vraag niet geantwoord: wat zijn de kosten om het forum draaiende te houden? Als hier wat transparantie kan zijn naar alle leden toe lijkt het mij enerzijds mogelijk om bestaande donateurs meer info te kunnen geven, en zo ook nieuwe donateurs aan te trekken die dan een idee hebben waarvoor ze precies betalen.
Ik ben in het verleden ook donateur geweest, maar zie niet in waarom je dat zou behouden als er uiteindelijk toch geen deftige uitleg komt op vragen of feedback.

Dus Marcel, wees even transparant over de kosten die zich jaarlijks de kop opsteken. Ik neem aan dat het meer is dan gemiddeld lid denkt, dus daarom ook belangrijk om hierover te communiceren.
Pas dan kunnen er oplossingen gezocht worden. En die zijn er zeker.
Marcel, heb je dit al eens kunnen bekijken?

Ik heb zonet afgelopen pagina's nog eens doorlezen, en ik moet zeggen dat ik geschrokken ben van de berichten afgelopen tijd...
Ik ben ondertussen ook meer dan 10 jaar lid hier, en het zou jammer zijn dat het forum met zijn vele content verloren zou gaan. Ook heb ik het gevoel dat het forum nog steeds goed bezocht wordt, desondanks er laatste jaren alternatieven de kop op kwamen steken.

Verder wordt er steeds op één vraag niet geantwoord: wat zijn de kosten om het forum draaiende te houden? Als hier wat transparantie kan zijn naar alle leden toe lijkt het mij enerzijds mogelijk om bestaande donateurs meer info te kunnen geven, en zo ook nieuwe donateurs aan te trekken die dan een idee hebben waarvoor ze precies betalen.
Ik ben in het verleden ook donateur geweest, maar zie niet in waarom je dat zou behouden als er uiteindelijk toch geen deftige uitleg komt op vragen of feedback.

Dus Marcel, wees even transparant over de kosten die zich jaarlijks de kop opsteken. Ik neem aan dat het meer is dan gemiddeld lid denkt, dus daarom ook belangrijk om hierover te communiceren.
Pas dan kunnen er oplossingen gezocht worden. En die zijn er zeker.
Marcel, heb je dit al eens kunnen bekijken?

Ik vind het jammer dat openheid van zaken uitblijft. En dat er überhaupt geen duidelijke motivering komt voor de manier waarop de dingen worden aangevlogen.

Iets aan de oude (!) werkwijze voldeed blijkbaar niet meer, anders zouden er niet zoveel reclames bijgekomen zijn. Maar het is duidelijk dat al die reclames mensen afschrikken. Mensen die tegenwoordig vrij makkelijk naar andere plekken kunnen uitwijken, en dat ook doen. Je bent je aanwas kwijt. Je merkt dan ook dat de gezonde dynamiek van 5-10 jaar geleden er niet meer is. En dat de spiraal omlaag alleen maar verder verdiept, van jaar op jaar gezien.

Zelf donateur zijn (zoals in het verleden) ga ik onder deze omstandigheden in ieder geval niet meer doen. Ik wil in principe bijdragen, maar niet als er geen moeite meer wordt gestoken in goed forumbeleid. Men ZOU een voorbeeld kunnen nemen aan de beter draaiende fora. Maar misschien is de wil er gewoon niet meer.

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
    Terug
    Bovenaan