Nieuwe modellen aquaria van SuperFish


S

Sanneke80

Guest
Ik kwam er gisteren achter dat SuperFish een nieuwe catalogus heeft uitgebracht.

Er is nogal wat veranderd.

De Home 8 is er nu ook in garnalen uitvoering?
De Home 40, 60 & 80 hebben een lichtkap die anders open gaat dan voorheen.
De Aqua Kids 20 en 30 Goldfish en Tropical Kit modellen zijn veranderd en nu met leduitvoering, lijken op huidige Expert 30 en 70 modellen.
De Expert 30 en 70 modellen zijn er niet meer en daarvoor is bovenstaande nu ook in een 70 liter uitvoering.
De Panorama is ook vervangen door een nieuwe serie nu met ledverlichting en een filter die verwerkt zit in de lichtkap.
De Wave serie is eruit gehaald.
De Cascade serie is eruit gehaald
De Zen 30 is er nu ook in het wit en in een fluo kids uitvoering.
De Qubie serie is er eveneens helemaal uit gehaald, maar is er in een nog kleiner model dus als de Home 8.
De Aquaponic is vernieuwd en de Planty 25 is hetzelfde gebleven.

Wat verder opviel is dat ze nu ook een opzetarmatuur lamp hebben voor open bakken en dat hun externe filter is vernieuwd.

Link brochure:
http://www.aquadistri.com/brochures/Superfish/WEB_SF_AquariumBrochure_2016-2017_NL.pdf
 
Ja idd, dat vind ik ook een heel fijn aquarium!
Veel oude modellen worden nu nog wel verkocht totdat ze op zijn in de magazijns denk ik.

Sommige mensen vinden SuperFish slechte kwaliteit hebben en het klopt dat sommige dingen niet lekker werken.

Maar ik moet zeggen qua aquaria vind ik de prijs/kwaliteit verhouding erg netjes.
Natuurlijk moet je geen eheim of ander duur merk verwachten, maar dat is logisch.

Heb net nog een klein bakje besteld, de Zenn 30 in het wit.
Kon daar niet zo een groot bakje kwijt anders had ik nog een expert 30 gekocht.
Maar ik vind het ook wel weer leuk om verschillende bakjes uit te proberen ;)

Zolang ze maar wit en geen zwart zijn :D
 
Leuke bakjes staan erbij. Die Home 8 is zeker voor mensen die in de nacht hun kunstgebit kwijt moeten:D:D:D:D.
 
Hahahaha, daar past geen kunstgebit in denk ik. Welke gek koopt nu zo n ding zeg. Ongelofelijk dat zoiets bestaat maar ja wie ben ik.

Ja die jij hebt besteld is inderdaad een erg leuke bak en een mooi maatje.
 
De aqua 70 is volgens mij precies zoals de expert 70, maar met een nieuwe naam. Wel jammer dat de Expert 30 weg is, ik vond het een zeer ruime bak die meer dan 30 liter leek, ik wilde rond februari eentje halen, maar dat zal niet meer mogelijk zijn, helaas. Beide bakken van de expert serie hadden de perfecte verhoudingen qua lengte/breedte/hoogte imo.
Ook vind ik het jammer dat de panorama serie uit de markt is, vooral de aqua 40 heeft een hele lange tijd bestaan en veel van ons hebben er ook een in huis.
 
Een 8 liter aquarium? Dat is een flinke bloemenvaas... Wat zou je daar in willen zetten? 2 garnalen?

Verder staan er best leuke bakjes tussen!
 
Ja idd, dat vind ik ook een heel fijn aquarium!
Veel oude modellen worden nu nog wel verkocht totdat ze op zijn in de magazijns denk ik.

Sommige mensen vinden SuperFish slechte kwaliteit hebben en het klopt dat sommige dingen niet lekker werken.

Maar ik moet zeggen qua aquaria vind ik de prijs/kwaliteit verhouding erg netjes.
Natuurlijk moet je geen eheim of ander duur merk verwachten, maar dat is logisch.

Heb net nog een klein bakje besteld, de Zenn 30 in het wit.
Kon daar niet zo een groot bakje kwijt anders had ik nog een expert 30 gekocht.
Maar ik vind het ook wel weer leuk om verschillende bakjes uit te proberen ;)

Zolang ze maar wit en geen zwart zijn :D

Ik ben een van die mensen die niet zo te spreken is over de kwaliteit van superfish aquaria. Bij mij zijn 2 aqua 40's binnen 1 jaar lek geraakt. Dus misschien een beetje bevooroordeeld want er zijn ook mensen waar ze wel heel lang beel blijven blijkbaar :D
 
Oef, dat is idd minder.
Gelukkig heb ik die niet.

Maar ik snap best dat je na zo een ervaringen niet meer voor dat merk gaat.
 
Ik vind het (de eerste van 1 liter) ook geen aquarium lijken maar meer een veredelde bloemenvaas ofzo.
 
Ik vind die van 1 liter meer een whiskeyglas met een lampje erboven :D Schandalig eigenlijk dat ze dat als aquarium verkopen.
 
Ik vind die van 1 liter meer een whiskeyglas met een lampje erboven :D Schandalig eigenlijk dat ze dat als aquarium verkopen.


Ja daar lijkt het inderdaad meer op en er kan ook mooi 1 fles in als ik het goed heb;). Ik zou niet weten wat je daarin wilt huisvesten en hoe je er een filter in kwijt moet.
 
De meeste whisky zit in 70cl flessen, heb je mooi nog wat ruimte om het te laten ademen!
Maar serieus, dat bakje haal je bij Ikea voor een paar euro, en zo'n lamp haal je bij de Action voor een paar euro. Maar wat je erin moet zetten? Een plantje..
 
Ja het is meer voor decoratie om op een buro te zetten denk ik maar ja geen vis is daar geschikt voor.
 
Dat ze het verkopen moeten ze zelf weten, wellicht om een klein japans tuintje in te maken, Maar noem het dan geen AQUARIUM.


Heb net mijn Zen 30 binnen gekregen en ben ineens helemaal Zenn :D :D :D

Zal er ook een fototopic weer van bij gaan houden. ;)
 
IEL-TXootcPXLde2abfw8kj1UwVSSKiM.jpeg

Zentuintje ;)
 
Ben benieuwd naar de inrichting. Wat gaat daarin komen Sanneke?? Zengarnalen:S:D:D

Ja zeker! :D

Nee, ik weet het nog niet. Ik laat me denk ik verrassen op de vivariumbeurs.
Doe er ada amazonia in als bodem in elk geval.

Wie weet ga ik wel voor een buddha bakje, waarom niet :D
Is weer eens wat anders.
 
Wilde ik je er net ééntje cadeau gaan doen, :D

Denk ook niet dat ik er een beeldje in zet. Maar meestal weet ik het pas als ik er mee bezig ga ;)
Heb vandaag alleen een beetje te veel hoofdpijn, dus ga er morgen lekker rustig mee aan de slag.
 

Terug
Bovenaan