Mooie Micky Mouse platy's 👍. En een mooie bak verder Marc.Hey TLS,
met de bak gaat nog alles goed.
Hopelijk blijft dat zo,
ik verander er ook eigenlijk niets aan,
doe nog steeds wekelijks een onderhoudje,
geef altijd dezelfde hoeveelheid voeding enz...
als ik dit ritme aanhoud zonder al te grote veranderingen in de bak ga ik ervan uit dat hij ook wel goed blijft draaien.🙂
Ben vorige week wel mijn oudste zwaarddrager vrouw verloren,
ik had haar van begin vorig jaar,
ze zat veel stil en verstopt op de bodem met ingetrokken vinnen,
maar ook soms dagen achter elkaar dat ze normaal rond zwom,
en eten deed ze ook altijd goed.
Dat heeft zo'n 2 weken geduurd en uiteindelijk heeft ze dan toch het loodje gelegd.
Er zwemt nu wel 1 jong zwaarddragertje in de bak die zich nog maar net laat zien,
mss dat ze moest bevallen en dat er iets is mis gegaan,ik weet het niet.
Qua jonge visjes,het molly koppeltje gaat lekker verder,
heb er laatst nog eens 40 weg gedaan en heb er nu weer zo'n 40 schat ik die weg mogen,
ik hou ze altijd tot ze wat groter zijn,zo'n 2 a 3 cm zijn ze als ik ze weg doe.
Vorig weekend eens een tripje naar de LFS gedaan,
had al lang niets meer veranderd/bijgevoegd aan de bak en was ik eens naar de vissen gaan kijken;
bakken zaten goed vol,veel mooie guppy's,
groene sumatraantjes zaten er ook,wat een actieve visjes,die vond ik ook wel mooi.
Ik ben uiteindelijk met 4 mooie platy's naar huis gekomen 🙂Bekijk bijlage 369368Bekijk bijlage 369369
Sinds een dikke week heb ik 4 apistogramma cacatuoides ,Mooi hoor Marc. Zie ik daar een soort cichlide op 30 seconden beneden je bak ?
Mooie Micky Mouse platy's 👍. En een mooie bak verder Marc.
Mooie video van de bak Marc.
Sinds een dikke week heb ik 4 apistogramma cacatuoides ,
3 vrouwtjes en 1 mannetje,
maar ze zijn nog klein,een cm of 3 groot schat ik.
Ik ga er van uit van wel.Heel mooi zeg; En loopt dat goed in "een gezelschapsbak" ?
Ja idd,Mooie Helena en inderdaad zie je ze meer in en bij de bodem.
Thank's 👍Dat ze dan paren is heel goed mogelijk ja. Dat zie je ook bij bv appelslakken. Ze leggen ook maar 1 eitje per keer.
https://www.azaqua.nl/slakken/anatome-helena?category=slakken
Thank's 👍Dat was een flink werk in je bak maar het staat er weer goed bij. Je achterwand blijft ook mooi vrij van alg. Draait mooi stabiel. Mooie visjes die je hebt gekocht. Succes ermee !
De bak draait nog steeds, ondertussen al 2.5 jaar.Hoe gaat het met je van, Marc?
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.