2 totaaltjes en 2 foto's van de plantjes
De toekomstige bewoners (niet de mooiste foto's maar ze blijven niet even stil zitten...);
Meneer;
Homnomnomnomnom
😀;
Hij viel tussen de schelpen, er staat een camera voor het glas... Hoe krijg je dat ding dat tussen de huisjes uit?;
Volgens mij hebben 2 jongen ook een koppel gevormd, deze zaten samen bij een huisje (kan best toeval zijn, maar normaal zitten ze nooit bij elkaar).
Het wordt nog een enorme klus om ze over te zetten want het zijn 2 volwassenen 3 bijna volwassen/halfwas 1 jong/halfwas en een stuk of 10 jongen van 2 weken die erg brutaal zijn, veel boven de schelpen zwemmen en pijlsnel zijn...
Ik denk dat ik de stenen eruit haal samen het de techniek, pomp ik 2/3 eruit en ga dan met mijn handen door het water roeren. Dan schieten ze hun huisjes in en haal ik snel alle huisjes eruit.
Alle huisjes leg ik opelkaar in een kleine emmer met aquarium water en dan kan ik rustig overwennen, met een bruissteentje erbij.
-----------
@John; Doe ik dat.
-----------
@Allen; Vandaag of morgen ga ik de vissen bestellen en vraag ik of ze over 3 weken binnen kunnen zijn. (Het aquarium draait dan 4weken).