Na 24 uur is er meestal niet veel meer over.
Dat het bij jou zolang ligt komt vast omdat ze het niet kunnen vinden in het donkere water😀😀😛
Na 24 uur is er meestal niet veel meer over.
Ik weet niet wat je met verse komkommer bedoelt, maar ongekookte in elk geval. Na 24 uur vind ik ze behoorlijk snotterig.Ik zie iedereen zeggen dat de komkommer na 12 uur uit elkaar valt. Zeg... Jullie voeren jullie troeteldiertjes wel versie komkommer toch? Bij mij valt de komkommer zelfs na 2 dagen nog niet uit elkaar. 😀
Ik zie iedereen zeggen dat de komkommer na 12 uur uit elkaar valt. Zeg... Jullie voeren jullie troeteldiertjes wel versie komkommer toch? Bij mij valt de komkommer zelfs na 2 dagen nog niet uit elkaar. 😀
Mischien maakt het water uit. Temperatuur en PH bijvoorbeeld.
Komkomer in zuur blijft ook langer goed toch?De temp wel denk ik maar de ph durf ik niet te zeggen.
Komkomer in zuur blijft ook langer goed toch?
Hier is de temperatuur 22-23 graden, PH 6.8-6.9 en de KH 5 (dat laatste is wat hoger dan bij veel andere CR houders). Heel apart dat er zulke verschillen zijn. Ik plaats de komkommer op een grote saté prikker (3 stukjes komkommer boven elkaar) en zet die zo vooraan in het aquarium (in de stroming). Tijd voor een fotoreportage ;-)De temp wel denk ik maar de ph durf ik niet te zeggen.
Hier is de temperatuur 22-23 graden, PH 6.8-6.9 en de KH 5 (dat laatste is wat hoger dan bij veel andere CR houders). Heel apart dat er zulke verschillen zijn. Ik plaats de komkommer op een grote saté prikker (3 stukjes komkommer boven elkaar) en zet die zo vooraan in het aquarium (in de stroming). Tijd voor een fotoreportage ;-)
Ja ik bedoelde eigenlijk meer dat ze dan dus honger blijven houden in de zin dat het niet voedt en ze dus daardoor juist gaan vermageren bij een teveel aan komkommer voeren.
En niet te vergeten mineralen en andere bouwstoffen. Zie staatje hieronder.komkommer per 100 gram:
Per 100 gram komkommer
Kcal 14
Kj 62
Water (g) 95,1
Eiwit (g) 0,6
Koolhydraten (g) 2,2
Suiker (g) 1,8
Vet (g) 0,2
Verzadigd (g) –
E.O.V. (g) –
M.O.V. (g) –
Omega 6 (g) –
Omega 3 (g) –
Cholesterol (mg) –
Vezels (g) 0,9
paprika dan eerst ook koken of gewoon zo erin?
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.